شرکت آکام آتا (سهامی خاص)

برای یک متخصص فروش و بازاریابی نمیتوان وظایف دقیق و تعریف شدهای را مشخص کرد. بنابر این فن و دانش فروش و بازاریابی کاملا تخصصی و بر پایه اصول و مشاور بازاریابی خارجی استراتژی میباشد. ارائه برنامه و طرح جامع بازاریابی Marketing Plan و کمک به اجرای آن راهنمایی – ارائه راهکار، برنامه، و اجرای استراتژی های بازاریابی برای محصولات و خدمات مختلف که در نهایت به فروش بیشتر و سود آوری بیشتر کسب و کار بیانجامد. اصول فروش و روشهای آن مانند فروش مویرگی را آموزش دهد. جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان قدیمی و همچنین روشهای گسترش دامنهی فعالیت را به شما آموزش میدهد. از این طریق میتوانید هنرهای سنتی و اصیل شهر اصفهان را نیز توسعه داده و آنها را بهتر حفظ کنید. مشاور فروش و بازاریابی در تهران باید بتواند با بهره گیری از روش های بازاریابی و تبلیغات مدرن کمترین هزینه و بیشترین سود را عاید یک کسب و کار کند.

چه زمانی نیاز به استخدام مشاور بازاریابی مارکتینگ است؟ خدمات مشاوره بازاریابی و فروش از سوی مشاورین بازاریابی با هدف بهبود عملکرد فروش و افزایش میزان تقاضای محصولات و ارائه خدمات شرکت است. طرح توجیهی بازاریابی نسبت به طرح کسب و کار دارای تحلیل های کیفی و کمی گسترده تری است و تمامی ابعاد بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ و … علاوه بر این، وظیفه ایجاد فرصتهای تبلیغاتی موثر از محصولات و خدمات با در نظر گرفتن بودجه و سرمایه شرکت به عهده مشاور فروش است. از آنجائیکه امروزه مدیران شرکت ها نیاز به دانش، مهارت و تخصص بازاریابی در بکار بستن این شیوه ها را بیش از گذشته احساس می کنند استفاده از خدمات یک مشاور بازاریابی کاملاً بدیهی بنظر می رسد ولی متأسفانه این روزها هر قدر ضرورت استفاده از مشاوران بازاریابی بیشتر می شود پندارها و برداشت های نادرست از حرفه مشاوره بازاریابی نیز افزایش می یابد. مشاور فروش نحوه تدوین و ارائه طرح و برنامه جامع فروش و بازاریابی Sales and Marketing Plan را می داند.

بازاریابی خاصی را برای دستیابی به اهداف فروش و رویکردهای خاصی را برای هزینه و بودجه در نر گرفته شده توصیه نماید. یک مشاور فروش یا بازاریابی ممکن است از ویژگیها و مهارتهای دیگری نیز برخوردار باشد. بازاریابی همیشه در حال پیشرفت بوده و ضروری است که همواره به روز و همگام با صنعت باشد. بازاریابی ادعاهای دروغین درباره ویژگی های محصولات نیست. در سال های اخیر به دلیل افزایش رقابت در کسب و کارها توجه به علم بازاریابی برای تمام شرکت ها به یک امر ضروری و غیر قابل انکار تبدیل گشته است و از آنجا که بازاریابی نیازمند تخصص و تجربه است، اتکا به روش های سنتی گذشته کافی نیست و شرکت ها مجبور به استفاده از روش های نوین در بازاریابی هستند. وظایف و کارهای یک مشاور بازاریابی بر اساس اندازه سازمان و حدود پروژه متفاوت است. علاوه بر این، چندین کانال اصلی دیگر مانند بازاریابی از طریق ایمیل و بازاریابی ویدیویی وجود دارد که مشاور بازاریابی موظف است به تمامی این موارد آشنایی داشته باشد. همانطور که ذکر کردیم بهترین مشاور فروش و بازاریابی کسی است که با تخصص و دانش خود تکنیکها و روشهای فروش را با توجه به بازار هدف خود دانسته و توانایی آموزش و همچنین اجرای آنها را داشته باشد.

اصول و روشهای نوین فروش را آموزش دهد. بهترین مشاور فروش و بازاریابی در تهران کسی است که بازاریابی و فروش را در بازار هدف خود یعنی تهران را بشناسد. مناسب ترین مشاور فروش و بازاریابی در تهران برای یک کسب و کار که بازار هدفش تهران است، داشتن شناخت کافی از بازار است. مشاور فروش و بازاریابی، مشاوری است که برای ایجاد و اجرای استراتژی های بازاریابی با شرکت ها و کسب و کارهای مختلف همکاری میکند. شاید هم با خود فکر کنید هزینه مشاوره بازاریابی و فروش را از کجا تامین کنم یا آنکه با خود بگویید سایز کسبوکار من آنقدر کوچک است که اساسا نیازی به مشاور ندارد! وظایف مشاوره بازاریابی و فروش چیست؟ مشاور مارکتینگ در واقع می تواند راه حل فروش بیشتر ارائه دهد (خدمات مشاوره بازاریابی و فروش). یک مشاور بازاریابی می تواند به عنوان یک پیمانکار مستقل یا درون یک شرکت مشاوره بازاریابی (مشاوره مارکتینگ) یا مشاوره بازاریابی بین الملل فعالیت کند. مشاور بازاریابی و فروش در تهران – لطفا جهت ارتباط مستقیم با مدیرعامل، از کارشناس شرکت درخواست تعیین وقت ملاقات نمایید.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد قرارداد مشاوره بازاریابی و فروش لطفا از سایت ما دیدن کنید.