شخم زدن خودرو به جمعیت فرانسوی – رسانه – اخبار RT World

بنا به گزارش ها، چهار نفر در پی تصادف در جریان یک مسابقه خیابانی غیرقانونی در بوردو دستگیر شدند

به گزارش رسانه های محلی فرانسه، در پی از دست دادن کنترل خودرو و برخورد با جمعیت تماشاچیان در یک مسابقه خیابانی غیرقانونی در شهر بندری بوردو در جنوب غربی فرانسه، شش نفر زخمی شدند که دو نفر از آنها در بیمارستان بستری شدند.

به گزارش فرانس اینفو، در پی این حادثه که حدود ساعت 11:15 بعد از ظهر روز جمعه به وقت محلی رخ داد، چهار نفر دستگیر شدند. شبکه رادیویی فرانس بلو به نقل از آتش نشانان در محل گزارش داد که مجروحان بین 17 تا 26 سال سن دارند و دو نفر – هر دو 18 ساله – به شدت مجروح شده اند.

دادستانی بوردو تحقیقاتی را برای این موضوع آغاز کرده است “صدمات غیر ارادی تشدید شده.” مقامات اعلام کردند که این حادثه در خیابان پروفسور دارژت در یک منطقه تجاری در شمال بوردو رخ داد، جایی که جمعیتی برای تماشای یک مکان جمع شده بودند. “غیرمجاز” نژاد “در یک جاده عمومی.”


پاریس به ممنوعیت «مزاحمت» دو چرخ رأی داد

ویدئویی از این تصادف که در شبکه‌های اجتماعی پخش می‌شود، نشان می‌دهد یک وسیله نقلیه با سرعت قابل توجهی به پیچ نزدیک می‌شود و به نظر می‌رسد که با چند نفر از اطرافیان برخورد می‌کند. به گزارش فرانس اینفو، تحقیقات اولیه نشان داده است که این حادثه یک اقدام عمدی نبوده است.

این کلیپ کوتاه به طور گسترده در رسانه های اجتماعی مشاهده شده است، به طوری که یکی از ویدئوهای منتشر شده توسط یک گروه رسانه ای فرانسوی از زمان آپلود آن در توییتر در صبح روز شنبه بیش از 250000 بار دیده شده است.

راننده، یک مرد محلی فرانسوی متولد سال 1990، ابتدا از صحنه گریخت اما فرار کرد تحت تعقیب شاهدانی قرار گرفت که در نهایت او را در شهر باسنس مسدود کردند. دادستانی گفت. وی به همراه سه سرنشین دیگر خودرو که متولد سال های 1371، 1380 و 1382 بودند، دستگیر شد. هر چهار نفر از صبح روز شنبه در بازداشت به سر می بردند.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: