شاه چارلز، ملکه کامیلا از رستوران پنجابی در لندن دیدن کنید

شاه چارلز، ملکه کامیلا از رستوران پنجابی در لندن دیدن کنید

شاه چارلز و ملکه کامیلا اولین سفر مشترک خود را پس از تاجگذاری در لندن انجام دادند.

لندن:

شاه چارلز سوم یک غذاخور واقعی است. در واقع او علاقه خاصی به غذاهای هندی دارد.

او و ملکه کامیلا اخیرا اولین سفر مشترک خود را پس از تاجگذاری در مرکز لندن انجام دادند. و حدس بزنید چه؟ این دو در یک غرفه مستقل در خارج از بازار اپل کاونت گاردن مشاهده شدند، جایی که غذاهای هندی از رستوران پنجاب، یکی از نمادین‌ترین رستوران‌های هندی در لندن، برایشان سرو شد.

رستوران پنجاب با به اشتراک گذاشتن تصاویری از ملاقات پادشاه چارلز و ملکه کامیلا با کارکنان غذاخوری خود، در اینستاگرام خود نوشت: “#PunjabCoventGarden مفتخر شد که بخشی از اولین نامزدی مشترک پادشاه چارلز و ملکه کامیلا پس از تاج گذاری شود! وای! اعلیحضرت امروز صبح از کاونت گاردن بازدید کردند، جایی که از کلیسای سنت پل خارج شدند و به سمت بازارهایی رفتند که در آنجا با اعضای جامعه محلی ما، مشاغل آن (از جمله ما)، بازرگانان ملاقات کردند و همچنین از خانه اپرای سلطنتی دیدن کردند.” صفحه اینستاگرام رستوران پنجاب.”

“صبح زیبایی بود، و جمعیت به سرعت در اطراف میدان جمع شدند. از ما خواسته شد تا یک غرفه مستقل در خارج از بازار اپل کاونت گاردن، مخصوصاً برای بازدید، راه اندازی کنیم و برخی از غذاهای منو را به نمایش بگذاریم. رئیس امریت مان، ما صندلی، سردار باپوجی سیتال سینگ ماان، سرآشپز اجرایی ما آمارجیت سینگ مان (بله، همچنین خانواده!)، و مدیر اندرو پولوز هر کدام توسط پادشاه چارلز و ملکه کامیلا مورد استقبال قرار گرفتند و از گفتگوی دلپذیر درباره رستوران و میراث آن لذت بردند. خواستند بسته غذا برایشان بفرستند… حالا این یک فرماندهی سلطنتی بود؟! برای هر اتفاقی تعدادی فرستادیم.”

به گزارش پیپل، زوج سلطنتی قبل از بازدید از غرفه‌داران در روز چهارشنبه، از کلیسای سنت پل که به کلیسای بازیگران معروف است، بازدید کردند.

آنها همچنین با دانش‌آموزان مدرسه ابتدایی CofE سنت کلمنت دینز در همان حوالی ملاقات کردند، و در داخل، شاه چارلز و ملکه کامیلا با اعضای انجمن جامعه کاونت گاردن و بازیگران محلی که به طور منظم در کلیسا از طریق شرکت تئاتر داخلی آن، آیریس، اجرا می‌کنند صحبت کردند. تئاتر.

ملکه کامیلا مدتی را با گروه کلیسای درام برای شفا که در سال 2019 تأسیس شد، گذراند و با زنانی کار می‌کند که آزار خانگی را تجربه کرده‌اند. مقابله با سوء استفاده از زنان برای سال‌های متمادی بخش کلیدی کار عمومی کامیلا بوده است – و چیزی که او پس از ملکه شدن با خود همراه کرده است.

در 6 ماه مه، چارلز در یک مراسم بزرگ تاجگذاری در کلیسای وست مینستر، رسماً به عنوان پادشاه تاجگذاری کرد. این نشان دهنده انتقال رسمی قدرت به پادشاه جدید پس از مرگ مادرش ملکه الیزابت دوم فقید بود که در سن 96 سالگی در سپتامبر 2022 درگذشت.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)