شاهزاده چارلز بریتانیا مرکز تحقیقاتی جدید AstraZeneca را افتتاح می کند

شاهزاده چارلز بریتانیا مرکز تحقیقاتی جدید AstraZeneca را افتتاح می کند

لندن:

شاهزاده چارلز بریتانیا روز سه شنبه یک مرکز جدید تحقیق و توسعه (R&D) AstraZeneca را به ارزش 1 میلیارد پوند (1.3 میلیارد دلار) افتتاح خواهد کرد، زیرا این شرکت قصد دارد به رشد خط لوله دارویی خود کمک کند.

AstraZeneca دو میلیارد دوز از واکسن کووید-19 خود را که در دانشگاه آکسفورد ساخته شده است، تهیه کرده است و همچنین به دنبال ارائه یک کوکتل آنتی بادی پیشگیرانه علیه کووید-19 به بازار است.

اما در حالی که این شرکت در حال ایجاد یک بخش جداگانه برای درمان واکسن و آنتی بادی با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا است، سایر زمینه‌های تحقیقاتی را نیز تقویت کرده است.

در اوایل سال جاری، AstraZeneca خرید 39 میلیارد دلاری متخصص بیماری های نادر Alexion را تکمیل کرد.

پاسکال سوریو، مدیر اجرایی، در بیانیه‌ای گفت: «مرکز کشف جدید ما در کمبریج، سطح تحقیق و توسعه پایدار و همکاری جهانی در صنعت ما را بالا می‌برد.»

این به ما این امکان را می دهد که مرزهای جدیدی را در درک بیولوژی بیماری بشکنیم، داروهای تغییر دهنده زندگی را برای بیماران بیاوریم و مرحله بعدی رشد شرکتمان را تقویت کنیم.

AstraZeneca که دارای مجموعه بزرگی از درمان‌ها برای بیماری‌هایی مانند سرطان، بیماری‌های قلبی و دیابت است، گفت که این مرکز از تحقیقات در زمینه داروهای تخصصی و درمان‌های نسل بعدی، از جمله ویرایش ژن و درمان‌های سلولی پشتیبانی می‌کند.

شاهزاده چارلز، پسر ملکه الیزابت و وارث تاج و تخت، یک تور پیاده روی در مرکز خواهد داشت و در افتتاحیه یک آدرس کوتاه ارائه می دهد.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)