شاهزاده ویلیام به طور مخفیانه ادعای هک را برای “مبلغ هنگفت” حل و فصل کرد: دعوا

شاهزاده ویلیام به طور مخفیانه ادعای هک را برای

در اظهارات شاهد، هری گفت NGN ادعای ویلیام را حل و فصل کرده است. (فایل)

لندن:

وکلای شاهزاده هری، برادر وارث بریتانیا در اسناد دادگاه گفتند که شاهزاده ویلیام بریتانیا ادعای هک تلفن علیه بازوی روزنامه بریتانیایی روپرت مرداک را برای “مبلغ هنگفت” پس از یک معامله محرمانه با کاخ باکینگهام حل و فصل کرده است.

هری، پسر کوچک‌تر پادشاه چارلز، از روزنامه‌های گروه خبری مرداک (NGN) در دادگاه عالی لندن به دلیل اقدامات غیرقانونی متعددی که گفته می‌شود از طرف روزنامه‌های روزنامه‌اش، سان و اکنون منقرض شده نیوز آو ورلد، از اواسط اواسط… دهه 1990 تا 2016.

در جلسات مقدماتی این هفته، NGN که میلیون ها پوند برای حل و فصل بیش از هزار پرونده هک تلفن پرداخت کرده است، به دنبال رد ادعاهای شاهزاده و بازیگر بریتانیایی هیو گرانت است، با این استدلال که آنها باید زودتر اقدام می کردند.

همچنین رد می‌کند که کسی از سان در هر گونه فعالیت غیرقانونی دست داشته باشد.

تیم حقوقی هری در ارسالی به دادگاه گفت که دلیل اینکه او قبلاً اقدامی نکرده بود این بود که توافقی بین NGN و “موسسه” – کاخ باکینگهام – برای متوقف کردن هرگونه ادعا تا پایان سایر تلفن های برجسته توافق شده بود. دعوای حقوقی هک

“در پاسخ به این پیشنهاد NGN برای جلوگیری از محاکمه شدن ادعاهای خود، مدعی مجبور شد جزئیات این توافقنامه محرمانه و همچنین این واقعیت را که برادرش، اعلیحضرت شاهزاده ویلیام، اخیرا تسویه حساب کرده است را علنی کند. وکلای او گفتند که علیه NGN در پشت صحنه ادعا می کنند.

در اظهارات شاهدان، هری گفت که NGN ادعای ویلیام را “برای مبلغ هنگفتی در سال 2020 … بدون اینکه به هیچ یک از مردم گفته شود، و ظاهراً با توافقی مساعد در ازای این که او به اصطلاح “بی سر و صدا” انجام دهد، تسویه کرده است. .

دفتر شاهزاده ویلیام گفت که نمی تواند در مورد روندهای قانونی در حال انجام اظهار نظر کند و NGN هیچ اظهارنظری نکرده است.

در طی یک محاکمه جنایی علیه روزنامه نگاران نیوز آو ورلد و دیگران در سال 2014، کلایو گودمن سردبیر سابق سلطنتی آن در اواسط دهه 2000 گفت که پست صوتی هری و همچنین ویلیام و همسر ویلیام کیت را هک کرده است.

آقای گودمن گفت که تلفن او 155 بار، ویلیام 35 بار و هری 9 بار هک شده است.

هری در بیانیه 31 صفحه‌ای خود، از شخصیت‌های ارشد NGN و خانواده‌اش که متهم به همکاری با مطبوعات برای محافظت از وجهه‌شان است، انتقاد کرد و گفت که این معامله مخفی برای جلوگیری از عضویت در خانواده سلطنتی انجام شده است. جعبه شاهد

کاخ باکینگهام “می خواست به هر قیمتی از آسیب شهرت ناشی از انتشار جزئیات “مکالمه تلفنی صمیمی” بین چارلز و ملکه همسر کامیلا در دهه 1990 جلوگیری کند، زمانی که پدرش هنوز با مادرش پرنسس دایانا ازدواج کرده بود. بیانیه گفت.

حمایت ملکه

هری که در حال حاضر در چهار پرونده علیه روزنامه های بریتانیایی درگیر است، گفت که مادربزرگش، ملکه الیزابت فقید، در سال 2017 از او حمایت کرده بود تا پرونده خود را پیگیری کند و از خود روپرت مرداک عذرخواهی کند.

اما علی‌رغم دخالت ملکه، او گفت که یک سال بعد وکیل کاخ به او گفته است: «هیچ کاری نمی‌توان انجام داد زیرا NGN در آن مرحله در موقعیتی نبود که از اعلیحضرت ملکه و بقیه خانواده سلطنتی عذرخواهی کند».

آنتونی هادسون، وکیل NGN در اظهارات خود، وجود هرگونه “توافق مخفی” بین ناشر و خانواده سلطنتی را رد کرد. او استدلال می‌کرد که حتی اگر معامله‌ای هم صورت گرفته باشد، تأخیر در طرح دعوی بر پرونده آنها تأثیری ندارد.

دیوید شربورن، وکیل او گفت که هری که اکنون در کالیفرنیا زندگی می کند، در دادگاه حضور نداشت، اما از طریق پیوند ویدئویی مراحل را تماشا می کرد.

در سال 2012، گروه روزنامه بریتانیایی مرداک به دلیل هک گسترده روزنامه‌نگاران در News of the World که غول رسانه‌ای در میان واکنش‌های شدید آن را تعطیل کرده بود، عذرخواهی کرد.

اما همیشه هرگونه فعالیت غیرقانونی در سان را که قبلا توسط ربکا بروکس، مدیر اجرایی بازوی بریتانیایی او، News UK ویرایش شده بود، رد کرده است. او همیشه اطلاع از هک تلفن را انکار کرده است و در محاکمه سال 2014 بی گناه شناخته شد.

هری در بیانیه خود گفت که از این موضوع “کاملاً شگفت زده شده است”. خشم او از رفتار با همسرش به این معنی بود که او به دنبال این بود که مطبوعات را از عروسی پر زرق و برق خود با مگان در سال 2018 دور نگه دارد، اما دفتر پدرش مفید نبود.

«آنها یک استراتژی بلندمدت خاص برای نگه داشتن رسانه ها (از جمله NGN) در کنار خود داشتند تا راه را برای نامادری (و پدر) من هموار کنند تا در زمان فرا رسیدن زمان، توسط مردم بریتانیا به عنوان ملکه همسر (و پادشاه) پذیرفته شوند. “هری نوشت.

او گفت که باید از هر چیزی که ممکن است “کارت اپل را ناراحت کند”، از جمله ادعاهای هک تلفن، به هر قیمتی اجتناب شود.

این پرونده یکی از چهار موردی است که هری علیه روزنامه های بریتانیایی دنبال می کند.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)