شاهزاده خانم اروپایی با جشن تولد قوانین کووید-19 را زیر پا می گذارد – RT World News

بر اساس گزارش‌ها، یک وارث تاج و تخت هلند یک مهمانی پرجمعیت در محوطه کاخ خانواده‌اش برگزار کرده است، در زمانی که هلندی‌ها از آنها خواسته می‌شود بیش از 4 نفر در روز پذیرایی نکنند. در این گزارش خانواده سلطنتی وارد حالت کنترل آسیب می‌شوند.

شاهزاده آمالیا هلند به دلیل دعوت حداقل دوجین مهمان به جشن تولد 18 سالگی خود مورد انتقاد قرار گرفته است زیرا مقامات از مردم خواسته اند از پروتکل های سختگیرانه Covid-19 پیروی کنند که شامل حفظ فاصله اجتماعی حداقل 1.5 متری و پذیرش بیش از 4 بازدید کننده است. روز در خانه شما

بر اساس گزارش ها، جشن تولد سازماندهی شده بود “لحظه آخر” و شاهزاده خانم و مهمانانش را دیدند که از جشن ها در باغ قصر که دو خیمه برپا شده بود لذت می بردند. تلگراف به نقل از منابع گزارش داد که در مورد “صد” مهمانان در نهایت به مهمانی آمدند. با این حال، کاخ به دولت هلند گفت که فقط 21 دعوت نامه فرستاده شده است و همه حاضر نشدند.


اعتراض پس از آن که وزیر کانادایی قوانین کووید-19 را با سفر مخفیانه به کارائیب سرپیچی کرد در حالی که در توییتر خواستار

اگرچه ظاهراً این مهمانی در خارج از خانه برگزار شد، اما این گزارش اتهاماتی را به استانداردهای دوگانه برانگیخته است.

در دفاع از حزب، کاخ اصرار داشت که همه حاضران واکسینه شده بودند، آزمایش کووید-19 منفی بود و قرار بود در طول مراسم فاصله فیزیکی تجویز شده را حفظ کنند.

“فرض این بود که آنها فاصله قابل قبولی را حفظ کنند.” مارک روته، نخست وزیر هلند، روز چهارشنبه در نامه ای به مناسبت جشن تولد به قانونگذاران گفت.

روته خاطرنشان کرد که پدر پرنسس آمالیا، پادشاه هلند ویلم الکساندر، در وهله اول از تصمیم میزبانی این مهمانی پشیمان بود. شاه این را به روته گفته است “این ایده خوبی نبود” برای پیشبرد جشن تمام عیار.

این اولین بار نیست که خانواده سلطنتی هلند به دلیل مخالفت با پیام‌های دولت درباره ویروس کرونا جنجال برانگیخته است. در اکتبر گذشته، پادشاه ویلم الکساندر مجبور به عذرخواهی شد “خیانت به اعتماد مردم” پس از اینکه خانواده سلطنتی برای تعطیلات به یونان رفتند زیرا از شهروندان عادی خواسته شد در خانه بمانند.

اگرچه این سفر مطابق با مقررات بود، اما در نظر نگرفتن تأثیر محدودیت های جدید بر جامعه ما بسیار عاقلانه بود. او در آن زمان گفت.