سیاستمدار نیوزیلندی در حال زایمان به بیمارستان می رود، زایمان می کند

سیاستمدار نیوزیلندی در حال زایمان به بیمارستان می رود، زایمان می کند

جولی آن گنتر این به روز رسانی را در صفحه فیس بوک خود منتشر کرد

جولی آن گنتر، نماینده پارلمان نیوزلند، صبح یکشنبه سوار دوچرخه خود شد و به سمت بیمارستان حرکت کرد. او قبلاً زایمان کرده بود و یک ساعت بعد زایمان کرد.

“خبر بزرگ!” این سیاستمدار سبزها چند ساعت بعد در صفحه فیس بوک خود پستی منتشر کرد. “در ساعت 3.04 صبح امروز به جدیدترین عضو خانواده خود خوش آمد گفتیم. من واقعاً قصد نداشتم برای زایمان دوچرخه سواری کنم، اما در نهایت این اتفاق افتاد.”

این کشور جزیره ای 5 میلیون نفری در حال حاضر برای سیاستمداران سر به فلک کشیده شهرت دارد. جاسیندا آردرن، نخست وزیر، زمانی که در سمت خود بود مرخصی زایمان گرفت و کودک سه ماهه خود را در حالی که هنوز در حال شیر دادن بود به جلسه سازمان ملل آورد.

گنتر نوشت: «انقباضات من وقتی ساعت 2 صبح برای رفتن به بیمارستان حرکت کردیم آنقدر بد نبودند – اگرچه 2 تا 3 دقیقه از هم فاصله داشتند و تا 10 دقیقه بعد شدت آن افزایش پیدا کرد.

گنتر، شهروند دوگانه نیوزلند-آمریکایی که در مینه سوتا به دنیا آمد و در سال 2006 به کشور اقیانوس آرام نقل مکان کرد، گفت: «به طرز شگفت انگیزی اکنون ما یک کوچولوی سالم و شاد داریم، مانند پدرش که خوابیده است.

رسانه های محلی گفتند که گنتر – سخنگوی حزب او برای مسائل حمل و نقل و پروفایل فیس بوک او شامل “من عاشق دوچرخه ام هستم” است – همچنین در سال 2018 با دوچرخه به بیمارستان رفت تا اولین فرزند خود را به دنیا آورد.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)