سیاستمدار برای شوخی در مورد تجاوز عذرخواهی می کند – RT World News

رامش کومار، قانونگذار اپوزیسیون در ایالت کارناتاکا در جنوب هند پس از برانگیختن خشم به دلیل شوخی مبنی بر اینکه وقتی “تجاوز اجتناب ناپذیر است” بهتر است “دراز بکشید و از آن لذت ببرید” عذرخواهی کرد.

کومار این اظهارات جنسی را در بحبوحه بحث در مورد هرج و مرج در مجلس ایالتی کارناتاکا توسط ویش وشوار هگده کاگری، رئیس مجلس بیان کرد که خنده برخی از سیاستمداران را برانگیخت.

کاگری به دنبال این بود که یک نکته جدی در مورد ناتوانی بیان کند “کنترل” قانونگذاران در بحبوحه بحث در مورد مشکلات کشاورزان و “روشن کردن” روند داخل اتاق، گفت که او مجبور شد “فقط اجازه دهید آنها صحبت کنند.”

ادامه مطلب


سرمربی تیم ملی فوتبال به «تجاوز به پسران زیادی» متهم شد

در حالی که برخی از حامیان کومار این کامنت را خنده دار می دانستند، برخی دیگر از زبان او مورد توهین قرار گرفتند. قانونگذاران زن از حزب حاکم بهاراتیا جاناتا (BJP) و همچنین حزب کنگره خود کومار، اظهارات او را به این عنوان محکوم کردند. “بی احساس” تهدید به برگزاری تظاهرات علیه آنها.

«وقتی به مجلس آمدیم، از رامش کومار به‌خاطر زیرکی پارلمانی‌اش نگاه کردیم. اما به نظر می رسد که او هیچ احترامی برای زنان قائل نیست.» پورنیما سرینیواس، سیاستمدار BJP گفت. در سخنرانی روز جمعه، کومار به خاطر شوخی تجاوز جنسی خود عذرخواهی کرد و مدعی شد که او “هیچ قصدی برای توهین به زنان یا پایین آوردن حیثیت مجلس نداشت.”

پس از عذرخواهی کومار، اتاق قانونگذار با این استدلال که حماسه اکنون بسته شده است و نیازی به آن نیست، درخواست نمایندگان زن برای صحبت در مورد نگرانی های خود را رد کرد. برای مطرح کردن موضوع و ایجاد یک جنجال.»

کومار قبلاً به اظهارات جنسی متهم شده بود. در سال 2019، او در پاسخ به اتهامات فساد خود را با “قربانی تجاوز جنسی” مقایسه کرد. «یک بار مورد تجاوز قرار گرفتم. اما مانند هر قربانی تجاوز، من هم این احساس را ایجاد می کنم که چندین بار مورد تجاوز جنسی قرار گرفته ام.” کومار گفت. او یک روز بعد در پی شکایت یکی از اعضای حزب خود عذرخواهی کرد.

تجاوز جنسی و تجاوز جنسی علیه زنان یک موضوع بحث برانگیز در هند بوده است و سالانه ده ها هزار مورد جدید تجاوز جنسی در سراسر کشور گزارش می شود.