سیاستمدار استرالیایی مقصر غافلگیرکننده نرخ پایین واکسیناسیون بومی را پیدا کرد – RT World News

رهبر استرالیای غربی پیشنهاد کرده است که “گروه های برتری طلب سفیدپوست” مستقر در ایالات متحده ممکن است مقصر نرخ پایین واکسیناسیون در میان بومیان باشند، و ادعا می کند که مردم بومی با تبلیغات ضد واکسن هدف قرار گرفته اند.

اطلاعات نادرستی از مردم بومی ارائه شده است که بهترین منافع خود را در دل ندارند.» مارک مک گوان، نخست وزیر استرالیای غربی روز پنجشنبه به خبرنگاران گفت و افزود که این کار را کرده است “از یک فرد بومی شنیده شده است که می گوید گروه های برتری طلب سفید در حال ارسال اطلاعات برای مردم بومی هستند که آنها نباید واکسینه شوند.”

اکنون، گمان این است که این گروه‌های برتری‌طلب سفیدپوست خارج از آمریکا، اگر پیامدهای بدی برای سلامت مردم بومی استرالیا رخ دهد، ناراضی نخواهند بود. این مشکلی است که ما با آن روبرو هستیم.

ادامه مطلب


مرد مسنی که قصد دیدار پسرش را داشت در مرزهای بسته ایالتی جان باخت

مک گوان به این موضوع هشدار داد ” برتری طلبان سفیدپوست” ظاهراً به دنبال آن بودند “آزار رساندن به مردم بومی” و از جامعه بومی خواست تا “به حرف های کارشناسان گوش کن” وقتی نوبت به واکسن ها می رسد

به گفته رسانه های محلی، حدود 75 درصد از جمعیت 2.6 میلیون نفری استرالیای غربی کاملاً واکسینه شده اند، اگرچه نرخ در میان بومیان همچنان در محدوده 30 درصد عقب است.

در اوایل این هفته، نخست‌وزیر در پرث بستن شدید مرزهای استرالیای غربی با سایر ایالت‌ها را دوبرابر کرد و استدلال کرد که اقدامات اخیر دولت فدرال به دلیل ترس از شیوع ویروس Omicron تصمیمات دولت او را تایید می‌کند.

“به نظر می رسد که مرزها و اقدامات برای دور نگه داشتن افرادی که ممکن است آلوده شوند کار می کنند.” او گفت.

این ایالت قصد دارد با رسیدن به هدف واکسیناسیون کامل 90 درصدی – کمی سختگیرانه تر از هدف 80 درصدی تعیین شده توسط دولت فدرال – محدودیت های مرزی خود را کنار بگذارد و انتظار می رود مک گاوان برای بازگشایی مجدد یک تاریخ سخت در نظر بگیرد. آمدن روزها.