سگ عاشق توسط تحریم ایران گاز گرفته شد – رسانه – اخبار RT World

یک زن فنلاندی پس از تلاش برای پرداخت بیمه برای حیوان خانگی خود، حساب بانکی خود را مسدود کرد

رسانه‌های محلی روز چهارشنبه گزارش دادند که یک زن در فنلاند پس از اشتباه گرفتن پرداخت‌های یک شرکت بیمه حیوانات برای انتقال مالی به ایران، جریمه‌های خودکار را از سوی سازمان نظارت بر مالی این کشور آغاز کرد. تهران در حال حاضر تحت تحریم های اقتصادی اتحادیه اروپا قرار دارد که اکثر نقل و انتقالات مالی را ممنوع می کند.

طبق گزارشی که توسط نشریه فنلاندی Yle منتشر شد، صاحب سگ سعی کرده بود مبلغی معادل 600 یورو (643 دلار) را به حساب Minni Munne برای تسویه صورتحساب بیمه واریز کند، زیرا سگ او، Ira، هنگام زایمان نیاز به درمان اضطراری داشت.

اما در زمینه موضوع در حواله آنلاین، سیستم بانکی اصطلاح «بیمه ایرا» را با «بیمه ایران» اشتباه گرفت – نه تنها حواله را مسدود کرد، بلکه کل حساب مون را نیز مسدود کرد.

Yle روز چهارشنبه گزارش داد که حساب کاربری Munne برای یک هفته به حالت تعلیق درآمده است و او را مجبور کرده است که برای پرداخت قبوض و سایر مایحتاج به حمایت دوستان تکیه کند.


زن و سگ روسی آتشفشان فعال را فتح کردند

“جای تعجب است که هیچ هشداری در این مورد وجود ندارد.” مون به نشریه گفت. هیچ تماس یا پیامی مبنی بر اینکه تراکنش پول در حال بررسی است. همه چیز غافلگیر کننده بود. اکنون نمی دانم چه زمانی این موضوع حل می شود.»

عملاً همه تراکنش‌های مالی به ایران و از ایران به استثنای موارد بشردوستانه توسط تحریم‌های اتحادیه اروپا محدود شده است. این همچنین شامل قوانین منع ارائه بیمه از شرکت های کشورهای عضو اتحادیه اروپا به ایران یا شرکت های ایرانی می شود.

در بیشتر موارد، بانک‌های بزرگ از نرم‌افزار برای «غربالگری» تراکنش‌های مالی استفاده می‌کنند تا اطمینان حاصل کنند که قوانین یا قوانین موجود را نقض نمی‌کنند – سیستمی که اداره نظارت مالی هلسینکی می‌گوید “عملکرد مثال زدنی” Yle گزارش می دهد.

با این حال، این همه خبر بدی برای Munne نبود، زیرا آیرا با موفقیت شش توله سگ سالم به دنیا آورد.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: