سرمایه گذاری رسانه های اجتماعی دونالد ترامپ می گوید که یک میلیارد دلار تعهد سرمایه گذاری دارد

سرمایه گذاری رسانه ای دونالد ترامپ می گوید که یک میلیارد دلار تعهد سرمایه گذاری دارد

در بیانیه روز شنبه مشخص نشد که چه کسی یک میلیارد دلار در سرمایه گذاری ترامپ سرمایه گذاری می کند. (فایل)

نیویورک:

سرمایه‌گذاری نوپای دونالد ترامپ در رسانه‌های اجتماعی و یک ابزار سرمایه‌گذاری که با آن شریک است، روز شنبه اعلام کرد که سرمایه‌گذاران نهادی متعهد شده‌اند یک میلیارد دلار سرمایه برای استارت‌آپ رئیس‌جمهور سابق اختصاص دهند.

این شرکت ها در بیانیه ای اعلام کردند که این مبلغ علاوه بر 293 میلیون دلار است که Digital World Acquisition Corp در عرضه اولیه عمومی در ماه سپتامبر جمع آوری کرد.

دنیای دیجیتال یک شرکت خرید با هدف ویژه (SPAC) است که گاهی اوقات به آن شرکت “چک سفید” می گویند زیرا تنها با هدف ادغام با یک نهاد دیگر راه اندازی شده است.

قرار است با استارتاپ ترامپ، گروه رسانه و فناوری ترامپ ادغام شود. ارتباط با SPAC یک راه کوتاه برای فروش سهام به صورت عمومی است.

این دو شرکت می گویند که قصد دارند پلت فرم رسانه اجتماعی “TRUTH Social” را در اوایل سال آینده به صورت ملی راه اندازی کنند.

ترامپ می گوید این جایگزینی برای شرکت های اینترنتی دره سیلیکون خواهد بود که به گفته او علیه او و دیگر صداهای محافظه کار تعصب دارند.

این پیرمرد 75 ساله پس از شورش 6 ژانویه که در آن گروهی از حامیان ترامپ به دلیل ادعاهای دروغ مکرر او در مورد انتخابات نوامبر 2020 خشمگین شدند، از توییتر – کانال ارتباطی مورد علاقه او در زمان ریاست جمهوری – و همچنین فیس بوک و یوتیوب اخراج شد. از او دزدیده شد، به ساختمان کنگره آمریکا حمله کرد.

در بیانیه روز شنبه مشخص نشد که چه کسی یک میلیارد دلار در سرمایه گذاری ترامپ سرمایه گذاری می کند.

ماه ها پیش، سهام Digital World Acquisition Corp پس از اینکه اعلام کرد در حال همکاری با ترامپ است، افزایش یافت و ظرف دو روز از 10 دلار به 175 دلار رسید.

از آن زمان پس از آن سرخوشی اولیه به زمین بازگشته است و روز جمعه با قیمت 45 دلار بسته شده است که ارزش بازار آن را 1.67 میلیارد دلار می کند.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)