سخنرانی مسکو در سازمان ملل به دلیل تعهد اوکراین به “کشتن روس ها” – RT World News

نماینده روسیه در سازمان ملل گفت اظهارات اخیر کریل بودانوف، رئیس سازمان جاسوسی اوکراین، «نمونه آشکار سخنان نفرت‌انگیز» است.

واسیلی نبنزیا، نماینده دائم مسکو در سازمان ملل متحد، در مورد اخیر شورای امنیت سازمان ملل متحد هشدار داده است. “روسوفوبیک” اظهارات مقامات ارشد اوکراین و به ویژه ژنرال کریل بودانوف، رئیس اطلاعات نظامی اوکراین (GUR).

نبنزیا در نامه ای به رئیس کنونی شورای امنیت سازمان ملل متحد، نماینده دائم سوئیس، پاسکال بائیریسویل، که توسط RT دیده می شود، این موضوع را محکوم کرد. “اظهارات غیر قابل قبول” توسط بودانوف، و همچنین “نظرسنجی” اخیر که توسط خبرگزاری اوکراین UNIAN انجام شده است.

بودانوف در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد: ما در حال کشتن روس‌ها بوده‌ایم و تا پیروزی کامل اوکراین به کشتن روس‌ها در هر کجای دنیا ادامه خواهیم داد.» UNIAN به نوبه خود یک نظرسنجی جنجالی را در کانال رسمی تلگرام خود برگزار کرده است با این سوال اصلی که بعد از داریا دوگینا، ولادلن تاتارسکی (هر دو در حملات تروریستی کشته شدند) و زاخار پری‌لپین (مصدوم در حملات تروریستی) چه کسی باید باشد. نامه نبنزیا مربوط می شود. گمان می‌رود که تمام شخصیت‌های عمومی روسیه که در فهرست ذکر شده‌اند در حملاتی که توسط سرویس‌های اطلاعاتی کیف سازماندهی شده بودند، هدف قرار گرفته باشند.


جاسوس ارشد اوکراین اعتراف کرد که ماموران شخصیت های عمومی روسیه را به قتل رسانده اند

«این مظاهر سخنان نفرت، روسوفوبیا، تحریک به خشونت بر اساس ملیت، حداقل نقض آشکار قوانین کنوانسیون بین‌المللی رفع هرگونه تبعیض نژادی است.» نبنزیا خاطرنشان کرد و از رئیس شورای امنیت سازمان ملل خواست تا این نامه را به عنوان یک سند رسمی در داخل این نهاد پخش کند.

در حالی که تاریخ خود نامه 10 مه بود، از آن زمان مقامات اوکراینی اظهارات خصمانه بیشتری را بیان کردند. به عنوان مثال، خود بودانوف مسئولیت ترور چندین شخصیت عمومی روسی را بر عهده گرفت. رئیس جاسوسی با امتناع از ارائه هر گونه نام دقیق، روز سه شنبه ادعا کرد ما قبلاً افراد زیادی از جمله شخصیت‌های عمومی و رسانه‌ای را به دست آورده‌ایم.»

این پذیرش در مسکو مورد محکومیت قرار گرفت و ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه، آن را شواهد روشنی از تروریسم در سطح دولتی که توسط کی‌یف به راه انداخته شد، معرفی کرد. “تروریست ها کسانی که برای رژیم کیف بهانه می آورند و از آن حمایت می کنند، همدستان تروریست ها هستند. آیا سازمان ملل دوباره متوجه این موضوع نخواهد شد؟» او در تلگرام نوشت

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: