ستاره پورنو آلمانی با محاکمه سلام نازی ها روبرو می شود – اخبار RT World

ملانی مولر ادعا می کند که او صرفاً در تلاش برای هیجان زده کردن تماشاگران در طول اجرای موسیقی زنده بوده است

رسانه‌های محلی این هفته گزارش دادند که ملانی مولر، خواننده پاپ آلمانی و ستاره سابق فیلم‌های بزرگسالان، پس از اینکه سال گذشته «مکرراً» در جریان اجرای عمومی در این شهر آلمان ادای احترام نازی‌ها را به نمایش گذاشت، از سوی دفتر دادستانی لایپزیگ با اتهاماتی مواجه است.

پس از اینکه ویدئوهای پخش شده در فضای مجازی نشان می دهد که این زن 34 ساله بارها بازوی خود را به شیوه ای مشابه سلام فاشیست ها بالا می برد، دادستان ها مولر را متهم کرده اند که در ماه سپتامبر در یک کنسرت زنده ادای احترام کرده است.

این فیلم همچنین ظاهراً نشان می‌دهد که اعضای حاضرین در حال سلام دادن به هیتلر هستند – به نظر می‌رسد برخی از آنها فریاد می‌زنند. “سیگ هیل.” به گزارش رسانه آلمانی RTL نیوز، مولر روز چهارشنبه به اتهام تبلیغ متهم شد “سازمان های ضد قانون اساسی و تروریستی.” تاگس اشپیگل روز چهارشنبه گزارش داد که پلیس سال گذشته اقامتگاه مولر در لایپزیگ را بازرسی کرد.

دادستان عمومی اکنون تصمیم خواهد گرفت که آیا اتهامات رسمی علیه مولر مطرح خواهد کرد یا خیر. اگر مجرم شناخته شود، این مجری با حداکثر سه سال زندان مواجه خواهد شد.


سخنرانی های هیتلر در قطار اتریش پخش شد

ستاره سابق سینمای بزرگسالان که پیش از این در فیلم های درجه بندی ایکس با نام هنری اسکارلت یانگ ایفای نقش کرده است، اتهامات وارده به خود را رد کرده و می گوید که صرفاً با دستانش به گونه ای اشاره می کرده است که برای رسیدن به این هدف طراحی شده است. تماشاگران در طول این رویداد هیجان زده شدند. او همچنین هرگونه ارتباط با سازمان های افراطی یا راست افراطی را رد کرده است.

به گزارش اشپیگل، در آگوست سال گذشته، مولر پس از شرکت در یک رویداد بوکس که توسط گروهی مرتبط با افراط گرایی راست افراطی برگزار شد، مورد انتقاد قرار گرفت. او بعداً حضور خود را با گفتن اینکه یک دختر است توضیح داد “هوادار مشتاق بوکس” و اینکه او بود “دعوت به آنجا” به آنچه که او تصور می کرد یک رویداد خیریه است.

از مدت کوتاهی پس از جنگ جهانی دوم، اجرای سلام نازی در آلمان غیرقانونی بوده است. بازدیدکنندگان از این کشور به طور دوره ای توسط مقامات کشور به دلیل نمایش ژست فاشیستی دستگیر می شوند. در سال 2022، سه هوادار فوتبال انگلیسی در مونیخ به دلیل نشان دادن سلام نازی ها قبل از مسابقه در شهر توسط پلیس بازداشت شدند.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: