ستاره سابق فوتبال او جی سیمپسون مردی آزاد پس از پایان آزادی مشروط: پلیس

ستاره سابق فوتبال او جی سیمپسون مردی آزاد پس از پایان آزادی مشروط: پلیس

او جی سیمپسون که اکنون 74 سال دارد، در سال 2017 از زندان نوادا آزاد شد.

فرشتگان:

پلیس روز سه‌شنبه اعلام کرد که او جی سیمپسون، بازیکن حرفه‌ای فوتبال که تبدیل به ستاره سینما شده است، دادگاه قتل دوگانه او ایالات متحده را تحت تأثیر قرار داده و به دو دسته تقسیم کرده است، پس از پایان آزادی مشروط خود، مردی آزاد است.

سیمپسون که اکنون 74 سال دارد، در سال 2017 از زندان در نوادا آزاد شد، جایی که 9 سال را به دلیل سرقت مسلحانه در پرونده ای که حول محور یادگاری های ورزشی می چرخید، سپری کرده بود. او قرار بود در ماه فوریه آزادی مشروط را به پایان برساند.

کیم یوکو اسمیت، سخنگوی پلیس نوادا گفت: «هیئت کمیسران آزادی مشروط نوادا جلسه استماع زودهنگام اخراج آقای سیمپسون را برگزار کرد.

“تصمیم برای اعطای معافیت زودهنگام از آزادی مشروط در 6 دسامبر 2021 تصویب شد. هیئت اعتباری معادل مدت زمان باقیمانده از مجازات را برای کاهش مجازات به مدت اجرای حکم اعطا کرد.”

زندگی عمومی سریال سیمپسون با یک دویدن برجسته در فوتبال کالج آغاز شد و قبل از یک حرفه درخشان در NFL، جایزه برتر Heisman را برای بهترین بازیکن کشور کسب کرد.

در فیلم ها و آگهی های بازرگانی به موفقیت پرسود تبدیل شد.

سپس در سال 1994، میلیون‌ها آمریکایی پوشش تلویزیونی دیوار به دیوار سیمپسون را تماشا کردند که با یک برانکو سفید رنگ که توسط یکی از دوستانش هدایت می‌شد، کاروان پلیس را در امتداد بزرگراه‌های جنوب کالیفرنیا هدایت می‌کرد، در حالی که او به دلیل قتل مشکوک به قتل همسر سابقش فرار می‌کرد. و دوست مردش

سیمپسون در سال 1995 توسط هیئت منصفه لس آنجلس در پرونده ای که توسط بسیاری به عنوان یک سیرک رسانه ای شناخته شد و به عنوان “محاکمه قرن” شناخته شد، با گروهی متشکل از وکلای بزرگتر و درام در مورد اینکه آیا یا نه، تبرئه شد. دستکشی که در صحنه پیدا می شود برای او مناسب است.

بسیاری از آمریکایی ها از این حکم با ناباوری استقبال کردند و نظر در مورد گناه این ورزشکار سیاهپوست به شدت بر اساس خطوط نژادی تقسیم شد.

این پرونده به سریال تلویزیونی FX برنده جایزه امی، “مردم در برابر او جی سیمپسون: داستان جنایی آمریکایی” تبدیل شد که در سال 2016 پخش شد.

سیمپسون در یک دعوای مدنی در سال 1997 مسئول این قتل ها شناخته شد و به پرداخت 33.5 میلیون دلار خسارت به خانواده ران گلدمن محکوم شد – که در کنار همسر سابق سیمپسون، نیکول براون سیمپسون با ضربات چاقو کشته شد.

سیمپسون بر بی گناهی خود تاکید می کند و همیشه تلاش خود را برای فرار در جریان تعقیب و گریز معروف انکار کرده است، حتی اگر ضرب الاجل پلیس برای تسلیم خود را نادیده بگیرد.

او در حین تعقیب و گریز با سرعت آهسته از طریق تلفن به یک کارآگاه LAPD گفت که “به همه آنها اطلاع دهید که من نمی دویدم”، بلکه به بازدید از قبر نیکول بروید.

یک کیف قایق حاوی پاسپورت و پول نقد سیمپسون – و همچنین یک اسلحه – که توسط پلیس در ماشین پیدا شد باعث شد بسیاری از این موضوع شک کنند، اما هرگز به عنوان مدرک توسط دادستان ارائه نشد.

او بعداً کتابی با عنوان «اگر این کار را می‌کردم» نوشت که توصیفی فرضی از قتل‌ها ارائه می‌کرد.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)