سشوار و نرم کننده 1000 وات براون مدل AS 530 با قدرت 1000 وات برای خشک کردن، حالت دادن و ایجاد فرهای بزرگ و کوچک بسیار عالی است. سه سری برس مختلف برای حالت دادن و حالت دادن به مو به همراه سشوار سالن قهوه ای ارائه می شود.اینها شامل یک برس گرد با قطر 25 میلی متر، یک برس بزرگ با قطر 40 میلی متر و یک شانه است. سشوار قهوه ای که روی استور به شما عزیزان معرفی می کند مجهز به عملکرد بخار می باشد. اگر می خواهید از عملکرد بخار استفاده کنید، ابتدا باید مخزن آب متصل به سر سشوار را با آب لوله کشی پر کنید.

بنابراین هنگام خرید سشوار باید نکاتی را مد نظر قرار دهید تا محصولی با کیفیت برای خود داشته باشید. این بدان معناست که وقتی از این سشوار استفاده می کنید، باید زمان کافی را صرف کنید تا موهای خود را کاملا خشک کنید یا موهای خود را حالت دهید، زیرا قدرت باد طبیعی است. علاوه بر این، بسیاری از این سشوارها، مانند مدل های حرفه ای، مجهز به فناوری خاصی هستند تا حتی در صورت داغ شدن بیش از حد سشوار، موها آسیب نبینند. در سشوارهای خانگی جدیدتر از عناصر سرامیکی استفاده می شود که در نتیجه با وجود ارزان بودن، برق کمتری مصرف می کنند.

نوع موتور سنگین دارای AC است. 8000 وات برق مصرف می کند. دارای دو حالت تنظیم سرعت باد. سه درجه حرارت تنظیم سرد، گرم و گرم است که می توان آن ها را با توجه به حالت انتخاب کرد. با توزیع یکنواخت حرارت این عنصر حرارتی، حفظ موهای سالم و براق آسان است. استفاده از دکمه باد سرد منجر به حالت دهی بهتر مو می شود. یک سری متمرکز کننده باریک بر روی این سشوار وجود دارد که اجازه می دهد باد به سمت مورد نظر هدایت شود. استفاده از آن در سالن های زیبایی به دلیل داشتن سیم 2 متری و حلقه آویز امکان پذیر است.

مخصوصاً، اتصال پخش کننده هوا به سر سشوار به طرز عجیبی دشوار است. علاوه بر این، ویژگی های ارگونومیک نیز برای جلوگیری از گرفتگی دست هنگام استفاده طولانی مدت از سشوار مفید است. در صورت موهای آسیب دیده باید از سشوار استفاده کنید که آسیب را تشدید نکند. گرما شایع ترین علت آسیب سشوار است، بنابراین افرادی که موهای آسیب دیده دارند باید از سشوارهایی با تنظیمات دمایی چندگانه استفاده کنند. موهای شکننده را می توان با کمترین مقدار حرارت خشک کرد تا بتواند جوان و استراحت کند.

با استفاده از تورمین می توانید از آسیب های غیر ضروری به کوتیکول مو جلوگیری کنید و رطوبت را برای موهای حساس حفظ کنید تا سالم ترین موها را داشته باشند. سشوارهای ساخته شده از تورمالین قادر به تولید یون های منفی هستند که می توانند موها را صاف کنند. سشوار خیلی ارزان که موهای بسیار صاف و حساسی دارید، ممکن است بخواهید از استفاده از سشوار که انعطاف پذیری را کاهش می دهد خودداری کنید. سشوار تورمالین به صورت الکترونیکی یون منفی تولید نمی کند. این فلز نیمه قیمتی به طور طبیعی یون های منفی تولید می کند. شما می توانید با حفظ درخشندگی و درخشندگی سشوار، اثر خشک شدن مو را کاهش دهید.

اگر موهای پرپشتی دارید، روی یک سشوار تیتانیومی سرمایه گذاری کنید. سشوار سالنی قیمت ویژگی های این محصول استفاده از آن به صورت نیمه حرفه ای و حلقه آویز با باد سرد می باشد. این سشوار حدود چهار سال است که با من است و عالی است.به خوبی گرم می شود و سبکی دست ها من را خسته نمی کند. از آنجایی که خوب، قدرتمند، گرم، خنک و شاد است، مهم نیست. در سال 1992 ما شروع به استفاده از این خشک کن کردیم. سشوار برای آرایشگاه سیستم کنترل حرارتی است که از آسیب رسیدن به موها جلوگیری می کند که باعث دوام آن می شود. در خرید آن شک نکنید. افراد حرفه ای که دارای خواص یونی هستند باید از این مدل سشوار استفاده کنند. این قطعه دارای یک موتور AC کارکرده با باد سرد و حلقه آویز است.

فشار موتور بالا باعث می شود سشوارهای با قدرت کم سریعتر خراب شده و بسوزند. سشوارهای مدرن با مواد پیشرفته طراحی شده اند که فرآیند خشک کردن را متحول کردند. با این حال، برای یک مبتدی یا مبتدی، این انتخاب بین این گزینه های گرمایش – از تورمالین تا تیتانیوم – ممکن است گیج کننده به نظر برسد. به خواندن این مقاله ادامه دهید تا متوجه شوید که عباراتی مانند یونی، سرامیک و تورمالین در واقع چه معنایی دارند.

این سری را می توان به عنوان یک سشوار معمولی با کلیک روی دکمه های روی دسته ها آزاد کرد و استفاده کرد. سرعت و دمای باد در سه حالت در این دستگاه ترکیب شده است که می توانید بر اساس نوع موهای خود و استفاده از آنها را انتخاب کنید. اگر به دنبال بهترین آن هستید، این یک سشوار عالی برای استفاده خانگی است. این سشوار فیلیپس با موتور 800 وات DC، چهار سری و قابلیت تولید یون، یک سشوار برس است. سری سشوار شامل سه برس و یک متمرکز کننده می باشد.