سازمان دیده بان درباره خطر بزرگ جواهرات ضد 5g هشدار می دهد – RT World News

به گفته آژانس ایمنی هسته ای هلند، آویزها و گردنبندهایی که ظاهراً برای محافظت از مردم در برابر امواج فرکانس 5G استفاده می شود، سلامتی آنها را با خطر واقعی مواجه می کند و حتی می تواند به DNA آنها آسیب برساند.

بر اساس مطالعه ای که توسط سازمان هلندی برای ایمنی هسته ای و حفاظت در برابر تشعشع (ANVS) انجام شده است، استفاده کنندگان از دستبندهای «آویز کوانتومی» و «زره انرژی» باید مراقب باشند. محققان دریافتند که این جواهرات ممکن است خطر بیشتری برای سلامت انسان نسبت به انتشار فرکانس 5G داشته باشد که ظاهراً از صاحبان خود محافظت می کنند.

“پوشیدن مداوم این محصولات برای مدت طولانی ممکن است در دراز مدت برای سلامتی شما مضر باشد.” ANVS در بیانیه ای روز پنجشنبه با استناد به داده های موسسه ملی بهداشت عمومی و محیط زیست هلند (RIVM) گفت.

ادامه مطلب


خطر مرتبط با 5G فاش شد

گردنبندها و دستبندهای گفته شده محافظ هستند “به طور مداوم” در بیانیه آمده است که خود تشعشعات یونیزان ساطع می کنند. افزود که چنین مواردی شامل “مواد رادیواکتیو” و هستند “ممنوع از نظر قانون.” اگرچه سطح تشعشعات ساطع شده توسط آنها بسیار کم به نظر می رسد، قرار گرفتن طولانی مدت در معرض آن همچنان می تواند باعث ایجاد برخی از مشکلات سلامتی جدی شود. پرتوهای یونیزان می تواند به بافت و DNA آسیب برساند و برای مثال باعث قرمزی پوست شود. سازمان دیده بان تشعشع هشدار داد.

سازمان دیده بان به مردم هشدار داد که از پوشیدن محصولات خودداری کنند و از آن استفاده کنند “آنها را با خیال راحت ذخیره کنید” به عنوان مثال در بسته بندی آنها یا در یک کیسه مهر و موم شده در کمد. سپس مالکان باید منتظر دستورالعمل های بیشتر در مورد چگونگی دفع ایمن آنها از طریق مقامات یا شرکت های مربوطه باشند “با تخصص.”

این آژانس همچنین فهرستی شامل 10 محصول ناایمن برای فروش در هلند تهیه کرده است. به همه فروشندگان هلندی این اقلام اطلاع داده شد که باید فروش آنها را متوقف کنند “بلافاصله. مستقیما” یا صورت “عواقب.” این آژانس همچنین گفت که آنها این اطلاعات را با مقامات مربوطه برای برخورد با بازرگانان خارجی نیز به اشتراک خواهند گذاشت.

توسعه مداوم شبکه‌های 5G که اینترنت سریع ارائه می‌کنند، نگرانی‌هایی را در میان کسانی ایجاد کرده است که تحقیقات انجام شده در مورد تأثیر فرکانس‌های رادیویی جدید را زیر سوال می‌برند و پیشنهاد می‌کنند که می‌تواند باعث مشکلات سلامتی از جمله نقص ایمنی شود.

سازمان جهانی بهداشت قبلاً گفته بود که 5G به اندازه فرمت های قدیمی 3G و 4G ایمن است.