سازمان جهانی بهداشت اروپا می گوید دستورات واکسن کووید باید آخرین راه باشد

سازمان جهانی بهداشت اروپا: دستورات واکسن کووید باید

سازمان جهانی بهداشت در اروپا نسبت به اجباری کردن واکسن کووید هشدار داد.

کپنهاگ، دانمارک:

سازمان جهانی بهداشت (WHO) در اروپا روز سه‌شنبه نسبت به اجباری کردن واکسن کووید هشدار داد و در عین حال خواستار حمایت بهتر از کودکانی شد که موارد ابتلا در آنها زیاد است.

هانس کلوگه، مدیر سازمان جهانی بهداشت در اروپا گفت واکسن‌های اجباری باید “آخرین راه حل مطلق باشند و تنها زمانی قابل اجرا باشند که دیگر گزینه‌های ممکن برای بهبود جذب واکسیناسیون به پایان رسیده باشند.”

کلوگ با اشاره به اینکه دستورات در برخی موارد باعث افزایش جذب واکسن شده است، گفت که این موارد “مشخصه زمینه” هستند و افزود که تأثیر دستورات ممکن است بر “اعتماد عمومی و اعتماد عمومی” نیز در نظر گرفته شود.

بلوک منطقه‌ای سلامت همچنین خاطرنشان کرد که تعداد موارد “در تمام گروه‌های سنی” افزایش یافته است که بالاترین میزان در حال حاضر در گروه سنی 5 تا 14 سال مشاهده شده است.

کلوگ در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: امروزه مشاهده دو تا سه برابر بیشتر از میانگین جمعیت در میان کودکان خردسال، غیرعادی نیست.

کلوگ افزود: «خطرات سلامتی فراتر از خود کودکان است.

مدیر منطقه گفت: تهویه بهتر و استفاده از ماسک باید به عنوان بخشی از یک محیط آموزشی امن در تمام مدارس ابتدایی استاندارد باشد و در عین حال از تعطیلی مدارس و آموزش از راه دور پرهیز شود.

کلوگه افزود: «واکسیناسیون کودکان باید در سطح ملی مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

منطقه اروپایی WHO شامل 53 کشور و قلمرو است و چندین کشور در آسیای مرکزی را شامل می شود.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)