زن 20 ساله در ایالات متحده پس از اینکه دوستش به جاده اشتباهی رفت، به ضرب گلوله کشته شد

زن 20 ساله در ایالات متحده پس از اینکه دوستش به جاده اشتباهی رفت، به ضرب گلوله کشته شد

زمانی که نیروهای امدادی اولیه به خودرو رسیدند، کایلین گیلیس مرده اعلام شد.

به گزارش بی‌بی‌سی، یک زن 20 ساله به نام کایلین گیلیس پس از اینکه او و سه نفر دیگر به طور تصادفی به خیابان کوین موناهان در شهر هبرون رفتند، هدف گلوله قرار گرفت و کشته شد.

به گفته کلانتر شهر واشنگتن، جف مورفی، این سه دوست در تلاش بودند ماشین را بچرخانند که کوین موناهان، صاحب خانه 65 ساله، از ایوان خود بیرون آمد و دو گلوله شلیک کرد. یک گلوله به کیلین گیلیس اصابت کرد.

بر اساس گزارش ها، آنها به دنبال خانه یکی از دوستانشان در شهر الخلیل بودند.

کلانتر جفری مورفی در یک کنفرانس مطبوعاتی روز دوشنبه گفت که متهم دستگیر و به قتل درجه دوم متهم شد.

آقای مورفی گفت: “این یک مورد بسیار غم انگیز از برخی جوانان بزرگسال است که به دنبال خانه دوستی بودند و به خانه این مرد رسیدند که تصمیم گرفت با اسلحه بیرون بیاید و آن را تخلیه کند.”

کلانتر اطلاع داد که این گروه به سمت شهر همسایه Salem در شمال شرقی آلبانی در نزدیکی خط ایالت ورمونت حرکت کردند و با خدمات اورژانس تماس گرفتند.

زمانی که نیروهای امدادی اولیه به خودرو رسیدند، کایلین گیلیس مرده اعلام شد.

هالی یوستیس، پسر عموی گیلیس، 20 ساله، به نیویورک پست گفت: “او خیلی جوان بود و هنوز چیزهای زیادی برای زندگی داشت. او یک دوست پسر بسیار دوست داشتنی داشت و بسیار عاشق او بود.”

“من نمی توانم تصور کنم که او در حال حاضر چه احساسی دارد. می دانم که آنها از ناحیه ران به هم چسبیده بودند. و او خانواده بسیار دوست داشتنی داشت. این فقط یک خانواده دوست داشتنی و بزرگ است، و او پشتوانه محکمی برای عضویت در این داشت. خانواده. و من آنقدر عصبانی هستم که او دیگر نمی تواند آن را داشته باشد.”

کلانتری اعلام کرد که صاحب خانه و گروه دوستان با هم ارتباطی نداشته و هرگز خودرو را ترک نکرده اند.