زن کوبایی دیگو مارادونا را به آزار و تجاوز به او متهم کرد

زن کوبایی دیگو مارادونا را به آزار و تجاوز به او متهم کرد

دیگو مارادونا سال گذشته پس از انجام عمل جراحی مغز بر روی لخته خون درگذشت

بوینس آیرس، آرژانتین:

یک زن 37 ساله کوبایی که 20 سال پیش با دیگو مارادونا در سنین خردسالی رابطه نامشروع داشت، روز دوشنبه بت فقید آرژانتینی و اطرافیانش را به خشونت و آزار از جمله تجاوز و بازداشت او بر خلاف میل خود متهم کرد.

ماویس آلوارز رگو، که اکنون در میامی زندگی می کند، به مطبوعات در بوئنوس آیرس گفت که چگونه با مارادونا در 16 سالگی آشنا شد، زمانی که این ستاره چهل ساله در کوبا زندگی می کرد، جایی که تحت معالجه مواد مخدر بود.

او با ادعای اینکه مارادونا که یک سال پیش در سن 60 سالگی بر اثر حمله قلبی درگذشت، او را به آزمایش کوکائین سوق داده است، گفت: “من خیره شدم، او مرا برد… اما بعد از دو ماه همه چیز شروع به تغییر کرد.” ، به نوبه خود او را وابسته می کند.

او گفت: “من او را دوست داشتم، اما از او متنفر بودم، حتی به خودکشی فکر کردم.”

مارادونا را یکی از بزرگترین فوتبالیست های تاریخ می دانند و الهام بخش آرژانتین در جام جهانی 1986 است.

او سال گذشته پس از انجام عمل جراحی مغز بر روی لخته خون و پس از دهه ها مبارزه با اعتیاد به کوکائین و الکل درگذشت.

آلوارز رگو، مادر دو فرزند 15 و 4 ساله، گفت که رابطه او با مارادونا “بین 4 تا 5 سال” به طول انجامید اما او مورد آزار و اذیت قرار گرفت.

او ادعا کرد که در طول سفری که با مارادونا به بوئنوس آیرس در سال 2001 داشت، چندین هفته بر خلاف میل خود در هتلی توسط اطرافیان مارادونا بازداشت شده بود، از بیرون رفتن به تنهایی منع شده بود و مجبور به عمل بزرگ کردن سینه شد.

او همچنین مدعی شد که مارادونا در یک مورد در خانه آنها در هاوانا به او تجاوز کرده است و به چندین مورد دیگر از خشونت فیزیکی اشاره کرد.

آلوارز رگو خودش شکایتی ارائه نکرده است اما این هفته در بوئنوس آیرس به یک دادستان آرژانتینی در رابطه با شکایتی که توسط یک سازمان غیردولتی آرژانتینی ارائه شده است، شهادت می دهد.

این سازمان که “بنیاد صلح” نام دارد، پس از مشاهده اعترافات وی در رسانه های آمریکایی در هفته های اخیر، این شکایت را ثبت کرد.

این شکایت به ویژه به قاچاق انسان، محرومیت از آزادی، بندگی اجباری، حمله و ضرب و جرح مربوط می شود.

آلوارز رگو گفت که او پس از سال‌ها سکوت صحبت می‌کرد تا بین برخی از داستان‌هایی که در یک سریال تلویزیونی درباره مارادونا در آستانه اولین سالگرد مرگ او در 25 نوامبر گفته می‌شد تعادل برقرار کند.

او پیشنهاد کرد که اقدامات بعدی را آغاز نخواهد کرد.

او گفت: «من آنچه را که باید انجام می‌دادم انجام داده‌ام، بقیه را به دادگاه می‌سپارم.

“من به هدفم رسیدم: بگویم چه اتفاقی برای من افتاده است، از اتفاق افتادن آن برای دیگران جلوگیری کنم، یا حداقل برای اینکه دختران دیگر قدرت، شجاعت صحبت کردن را احساس کنند.”

پنج نفر از اعضای اطراف مارادونا که در این رابطه دخیل بوده اند، همگی این اتهامات را از طریق وکلای خود رد کرده اند. یکی از این سازمان غیردولتی به دلیل تهمت شکایت متقابل ارائه کرده است.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)