زن استرالیایی به اتهام کلاهبرداری از هویت خلبان هلیکوپتر مرده برای جلوگیری از جریمه رانندگی استفاده کرد.

زن استرالیایی به اتهام کلاهبرداری از هویت خلبان هلیکوپتر مرده برای جلوگیری از جریمه رانندگی استفاده کرد.

او در 26 آوریل به تقلب و سرقت هویت اعتراف کرد

یک زن استرالیایی پس از استفاده از هویت خلبان مرده برای جلوگیری از جریمه رانندگی به کلاهبرداری متهم شد. مستقلگزارش شده است. استفانی لوئیز بنت 33 ساله به دلیل استفاده از هویت خلبان دریای دریای اش جنکینسون پس از اینکه در دسامبر سال گذشته در حال استفاده از تلفن همراه خود پشت فرمان دستگیر شد، اعتراف کرد.

برای اجتناب از جریمه اجباری 1078 دلاری، خانم بنت آنلاین شد و ادعا کرد که او مقصر نبوده است. او سپس از اطلاعات اعلامیه مرگ خلبان برای معرفی آقای جنکینسون به عنوان راننده وسیله نقلیه خود استفاده کرد. او ظاهراً نام کامل و تاریخ تولد جنکینسون را در یک آگهی ترحیم پس از مرگ او پیدا کرده است.

همانطور که در ABCآقای جنکینسون در 2 ژانویه در گلد کوست برودواتر در اثر برخورد هلیکوپتری که او با هلیکوپتر دیگری در هوا پرواز می کرد، جان باخت. او به همراه سه مسافر در هواپیما کشته شدند – زن سیدنی ونسا تادروس، و زوج انگلیسی ران و دایان هیوز.

هنگامی که بیوه آقای جنکینسون تنها چند هفته پس از مرگ او اخطار جریمه را دریافت کرد، موضوع را در 13 فوریه با اداره راهنمایی و رانندگی و پلیس در میان گذاشت.

به گزارش 9نیوز، پس از تحقیقات، خانم بنت روز چهارشنبه، 26 آوریل در دادگاه قضایی Beenleigh به تقلب و سرقت هویت اعتراف کرد. او گفت که در آن زمان با “مسائل شخصی” و “مشکلات مالی” روبرو بود و سعی کرد صبح روز بعد اقدامات خود را لغو کند “اما وب سایت آن را نپذیرفت.”

او در ایمیلی به دادگاه که با صدای بلند خوانده شد، «به خاطر آشفتگی‌هایی که برای کسی ایجاد کرده است» عذرخواهی کرد و گفت که «به‌شدت از کارهایم پشیمان است».

پس از اعتراف به گناه او، بنت در 19 می محکوم خواهد شد.