زن از ChatGPT برای نوشتن ایمیل به رئیس درباره ترک کار استفاده می کند

زن از ChatGPT برای نوشتن ایمیل به رئیس درباره ترک کار استفاده می کند

این زن ویدئویی در مورد پاسخ ChatGPT در TikTok منتشر کرد.

زنی با استفاده از ربات چت مبتنی بر هوش مصنوعی (AI) ChatGPT، یک ایمیل «حرفه‌ای» برای رئیسش در مورد ترک شغلش تهیه کرد. مستقل در گزارشی گفت که ماری در مورد انتخاب خود برای استفاده از ChatGPT در TikTok، جایی که بیش از نه میلیون بازدید داشته است، پست کرده است. زن هنگام خواندن خطی از یادداشت تولید شده توسط هوش مصنوعی که در آن نوشته شده بود، “من نمی توانم یک ماه دیگر غمگین و فقیر باشم” خندید. این زن گفت که به رئیسش گفته است که آماده است مهلت دو هفته ای خود را بگذراند اما او از او می خواهد که تا 8 ژوئن ادامه دهد.

برای پاسخ به رئیسش، او برای کمک به ChatGPT روی آورد و از ربات هوش مصنوعی خواست تا پاسخی را قاب کند “تقریباً می گوید من نمی توانم یک ماه دیگر غمگین و فقیر باشم” اما به روشی “حرفه ای”.

او در این ویدئو گفت: “بنابراین من از ChatGPT می خواهم که یک پاسخ ایمیلی از من بنویسد و بگوید من نمی توانم یک ماه دیگر به شکل حرفه ای غمگین و فقیر باشم.” مستقل. “بنابراین من این درخواست را گذاشتم: “یک ایمیل حرفه‌ای بنویسید که بگوید نمی‌توانم یک ماه دیگر غمگین و فقیر باشم و به این ایمیل پاسخ می‌دهم” و سپس به صورت نقل قول در ایمیل مدیرم قرار دادم و این چیزی است که به من داده است.”

سپس ماری پاسخ ایجاد شده توسط ربات چت هوش مصنوعی را خواند: “از ایمیل شما و اطلاع رسانی در مورد آخرین روز کاری من شنبه 6 مه متشکرم.”

پیش نویس ایمیل همچنین دارای خطی بود که قدردانی ماری را از فرصتی که برای همکاری با تیم به دست آورد، ابراز می کرد و متأسفانه او نمی توانست “زمان خود را فراتر از این تاریخ تمدید کند”.

همانطور که در نیویورک پست، این زن از فالوورهای خود پرسید که آیا باید این ایمیل را بفرستد و صدها پاسخ دریافت کرد. بسیاری از کاربران این زن را تشویق کردند و حتی به او توصیه هایی دادند که چگونه می تواند قسمت “غمگین و ضعیف” را تغییر دهد.

یکی از کاربران نوشت: “تغییر غمگین و ضعیف به: به دلیل اولویت های مالی و عاطفی من.” پست گزارش.

یکی دیگر در این باره می گوید: «من باید رفاه روحی و مالی خود را در اولویت قرار دهم.

ماری در نهایت به فالوورهایش فاش کرد که ایمیلی را ارسال نکرده و از ChatGPT خواسته است که پیام را برای کارفرمایش بازنویسی کند تا “انسانی تر” به نظر برسد.