زن آمریکایی که گفته می شود شوهرش را به قتل رسانده بود پس از مرگ او یک مهمانی بزرگ ترتیب داد

زن آمریکایی که گفته می شود شوهرش را به قتل رسانده بود پس از مرگ او یک مهمانی بزرگ ترتیب داد

او هفته گذشته به اتهام مسمومیت شوهرش دستگیر شد

زنی در ایالات متحده که متهم به قتل همسرش شده است، یک روز پس از مرگ او یک مهمانی برپا کرد. مردم گزارش شده است. بر اساس سوگندنامه ای که توسط The Salt Lake Tribune به دست آمده است، کوری داردن ریچینز آن روز در خانه خود در کاماس، یوتا، «دوستانش را برای یک مهمانی بزرگ دعوت کرد».

با استناد به سوگندنامه برای حکم تفتیش، تریبون دریاچه نمک گزارش داد، “روز بعد از مرگ اریک، کوری به تنهایی در خانه بست. او بعداً دوستانش را برای یک مهمانی بزرگ در خانه اش دعوت کرد که در آن مشروب می خورد و جشن می گرفت.”

با توجه به الف به تلویزیون گزارش، خانم ریچینز هفته گذشته به اتهام مسموم کردن همسرش، اریک ریچینز، در خانه آنها در ویلو کورت در کاماس در 4 مارس 2022 دستگیر شد. یک سال پس از مرگ همسرش، او کتابی برای کودکان با عنوان “آیا با من هستی؟” منتشر کرد. “ که با غم و اندوه سروکار دارد

در توضیحات آمازون برای این کتاب آمده است: “کتابی دلچسب و دلگرم کننده که به آرامی کودکان را در تجربه دشوار از دست دادن عزیزان راهنمایی می کند. نوشته شده توسط مادری مهربان که شخصا با این چالش روبرو شده است، این کتاب برای ارائه آسایش و آرامش به جوانان طراحی شده است. ذهن ها به گونه ای قابل دسترس و جذاب باشد.”

همانطور که در NBC Newsخانم ریچینز به بازرسان گفت که شب قبل از مرگ شوهرش، این زوج در حال جشن گرفتن بودند، زیرا او خانه‌ای را برای کارش بسته بود. او به مقامات گفت که قبل از اینکه ساعاتی بعد شوهرش را بی پاسخ ببیند، یک نوشیدنی ودکای مخلوط درست کرده است. اقدامات نجات جان او انجام شد، اما مرگ او اعلام شد.

یک بازرس پزشکی بعداً متوجه شد که آقای ریچینز در اثر مصرف بیش از حد فنتانیل فوت کرده است. پزشک تشخیص داد که او قبل از مرگ تقریباً پنج برابر مقدار کشنده فنتانیل “غیرقانونی” خوراکی مصرف کرده است.

طبق اسناد دادگاه، خانم ریچینز در فوریه 2022 به شخصی پیامک داده بود و از او پرسیده بود که آیا می تواند برای یک سرمایه گذار داروی تجویزی دریافت کند. خانم ریچینز همچنین قرص هیدروکودون گرفت و بعداً چیزی قوی‌تر درخواست کرد. پس از سه روز، خانم ریچینز داروها را دریافت کرد و این زوج شام روز ولنتاین را صرف کردند، پس از آن او بیمار شد.

پس از دو هفته، خانم ریچینز فنتانیل بیشتری دریافت کرد. در 4 مارس، خانم ریچینز اواخر شب با پلیس تماس گرفت و از عدم پاسخگویی شوهرش شکایت کرد.

مادر سه فرزند اکنون با اتهام قتل درجه یک مواجه است. مقامات گفتند که این زن همچنین دارای سه اتهام درجه دوم در اختیار داشتن یک ماده کنترل شده به قصد توزیع است.