زنی هتل قرنطینه کووید را به آتش کشید – اخبار RT World

زنی در کوئینزلند استرالیا پس از آتش زدن هتلی که در آن او و دو فرزندش مجبور به قرنطینه به مدت دو هفته بودند، دستگیر و متهم به آتش‌سوزی شد.

آتش سوزی بامداد یکشنبه طبقه بالای هتل پاسیفیک در شهر کایرنز در شمال شرقی این کشور را فرا گرفت و بیش از 160 مهمان را مجبور به تخلیه کرد.

تلفات جانی نداشت اما خسارت وارده به ساختمان وارد شد “قابل توجه” و مقامات را مجبور کرد که مردم را به سایر مراکز قرنطینه کووید-19 منتقل کنند.

مقامات گفتند که یک زن 31 ساله پس از صرف یک آتش زیر تخت خود آتش روشن کرد “چند روز” قرنطینه اجباری دو هفته ای در داخل هتل پس از عبور از ایالت دیگر به کوئینزلند. پیش از این حادثه، او همچنین در طول اقامت خود باعث ایجاد مشکلات نامشخص دیگری برای کارکنان شده بود.


پلیس نظامی برای دستگیری زوجی که قصد فرار از قرنطینه را داشتند به هواپیما حمله کرد

دو فرزند او تحت حفاظت پلیس قرار گرفتند، در حالی که این زن به آتش سوزی و آسیب عمدی متهم شد و قرار بود روز دوشنبه در دادگاه حاضر شود.

در طول همه‌گیری کووید-19، استرالیا تنها حدود 2000 مورد مرگ و میر را به ثبت رسانده است زیرا به برخی از شدیدترین اقدامات قرنطینه و قرنطینه در جهان متوسل شده است، که نه تنها بر سفرهای بین‌المللی بلکه بین ایالتی تأثیر گذاشته است تا میزان آلودگی را به حداقل برساند. تا زمانی که اکثریت جمعیت واکسینه نشوند امکان پذیر است.

درست زمانی که این کشور سرانجام در اول دسامبر آماده بازگشایی مرزها به روی مهاجران و دانش‌آموزان ماهر بود، اولین موارد ابتلا به ویروس کرونای جدید Omicron در مسافرانی از جنوب آفریقا به سیدنی شناسایی شد که احتمالاً این طرح را از مسیر خارج می‌کند.