زندان های ایالات متحده “نقاط جذب” تروریست ها بودند – زندانی سابق ابوغریب به RT – اخبار RT World

نائل کامل گفته است که ایالات متحده به عراق وعده دموکراسی داده است، اما در عوض با کشتار جمعی و درگیری های مذهبی آن را نابود کرده است.

دورید نائل کامل، زندانی سابق ابوغریب به RT گفت که وعده های آمریکا مبنی بر دموکراسی در عراق که با نیروهای متجاوز در سال 2003 ارائه شد، تنها به کشتارهای بی رویه، سرکوب و شکنجه در زندان های ایالات متحده تبدیل شد.

کامل دستگیر شد و ابتدا به زندان بدنام ابوغریب فرستاده شد و سپس به کمپ بوکا منتقل شد. به گفته خودش، آمریکایی ها او را به خاطر ضبط سرکوب مردم محلی و قتل های بی رویه در دوربین دستگیر کردند.

ما هرگز آزادی یا دموکراسی را ندیدیم، فقط کشتار بی‌رویه را دیدیم.» کامل گفت و افزود که نیروهای آمریکایی و مقامات عراقی متحد آنها شروع به دستگیری افراد کردند “به صورت تصادفی” و “هیچ کس نمی دانست چرا.” او شخصا دید “افرادی که از هجوم مهاجمان فیلم گرفته بودند” کامل به RT گفت و شواهد را ضبط کرد و افزود که او نیز فیلم‌هایی از تک تیراندازهایی که روی پشت بام نشسته‌اند و مردم را مثل گاو به گلوله می‌اندازند.»

آمریکایی ها وارد خانه های مردم شدند و مردم را به قتل رساندند “باز در خیابان ها” و همچنین راه اندازی شد “حملات هوایی علیه کل جوامع و شهرک ها در حومه بغداد” او توضیح داد و خاطرنشان کرد که این امر باعث شورش علیه نیروهای متجاوز شد.


کشورهای مسلمان به وعده های دموکراسی ایالات متحده باور ندارند - گالوپ

کامل سپس به جنبش مقاومت در یکی از استان های عراق پیوست، اما بیشتر به ثبت جنایات مرتکب شده توسط ایالات متحده پایبند بود. برخلاف آنچه آمریکایی ها می گویند، این مردم عراق بودند که با آنها مخالفت کردند، نه برخی از گروه های مخالف. او گفت.

کامل هنگامی که به بغداد بازگشت و در خانه برادرش ماند، دستگیر شد. یک هلیکوپتر آمریکایی برای بردن او از تراس خانه وارد شد و پس از آن او را به داخل منتقل کردند “نوعی سبدی که روی قلاب آویزان شده است.” سپس آمریکایی ها او را متهم کردند که یک “تروریست.”

ما حتی قبلا نمی دانستیم ترور چیست [the Americans] رسید” کامل حفظ می کند. آمریکایی ها فقط به این اتهامات ادامه دادند “هیچ ربطی به واقعیت نداشت” گفت و افزود که “هزاران نفر” در همین موقعیت بودند.

به گفته این زندانی سابق، هیچ تحقیق واقعی در مورد او وجود نداشت، فقط بدرفتاری توسط اسرای آمریکایی او انجام شد. او ادعا می کند که نگهبانان زندان سگ های پلیس را روی او گذاشته و او را مجبور به این کار کرده اند “صحبت” به آنها در حالی که سر خود را بر روی پوزه آنها قرار داده است. همچنین روی او آب ریختند و با چوب هایی که برخی از آن ها منجر به شکستگی دنده شد، او را زدند.

بعداً او به کمپ بوکا، یکی دیگر از پایگاه های بدنام ایالات متحده که به عنوان یک اردوگاه توقیف در عراق استفاده می شد، منتقل شد. به گفته کامل، یک جناح کامل برای رادیکال‌ها وجود داشت و خود اردوگاه به عنوان یک گروه عمل می‌کرد “نقطه استخدام برای ستیزه جویان.” این مرد همچنین اصرار داشت که این ایالات متحده بود که درگیری مذهبی را آغاز کرد “نابود” عراق.


20 سال پس از حمله به عراق، هیچ کشوری امن نیست - مسکو

آمریکایی ها سنی ها را از شیعیان در کمپ بوکا جدا کردند و آنها را از هم دور نگه داشتند. همه این امکانات دارای افرادی بود که زندانیان را شکنجه کرده و مغز آنها را شستشو داده است با صحبت در مورد مذهبی “جناح ها.” این بود “اولین گام در راه ساماندهی مدارس دینی در زندان” او اضافه کرد.

به گزارش کامل، “صدها هزار عراقی” از زندان های آمریکا عبور کرده اند.

آمریکایی‌ها حقوقشان را سلب کرده‌اند و اجازه نمی‌دهند الان برایشان بجنگند.» او اضافه کرد. خود این مرد 14 ماه پس از دستگیری آزاد شد. مقامات ایالات متحده او را وادار کردند که برگه‌ای را امضا کند که او را از ثبت هرگونه شکایت یا اظهارنظر عمومی در مورد عملکرد داخلی زندانی که در آن بود منع می‌کرد. دو برادر او نیز دستگیر شدند و در کمپ بوکا نیز به سر بردند. به گفته کامل، یکی از آنها مرد و دیگری فلج شد.

“آمریکایی ها آمدند تا ما را نابود کنند، نه اینکه برای ما آزادی و دموکراسی بیاورند.” او نتیجه گرفت.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: