زمستان سخت کامالا هریس – چالش های سیاسی او را ضعیف می کند

زمستان سخت کامالا هریس - چالش های سیاسی او را ضعیف می کند

گزارش شده است که تیم کامالا هریس تحت تنش های داخلی کار می کند.

واشنگتن، ایالات متحده:

کاخ سفید روز پنجشنبه تایید کرد که سخنگوی ارشد کامالا هریس در پایان سال، در زمانی که معاون رئیس‌جمهور در حال دست‌به‌جایی از آشفتگی‌های سیاسی است، سمت خود را ترک خواهد کرد.

جن ساکی سخنگوی کاخ سفید با تایید گزارش‌های مطبوعاتی گفت که اعلامیه‌ای «در مورد خروج سیمون سندرز» منتشر شده است و خاطرنشان کرد که «او همیشه بخشی از این خانواده بایدن-هریس خواهد بود و طبیعی است که بعد از چند سال این کار را انجام دهد. آماده برای چیز جدیدی است.”

ساکی گفت: «کار کردن در سال اول کاخ سفید هیجان‌انگیز و مفید است، اما همچنین طاقت‌فرسا و طاقت‌فرسا است. “این همه آن چیزها یکباره است.”

او افزود که چنین خروج‌هایی «همچنین فرصتی است، مانند هر کاخ سفید، برای آوردن چهره‌های جدید، صداهای جدید و دیدگاه‌های جدید».

هریس که در مورد خروج در روز پنجشنبه تحت فشار بود، گفت: “من عاشق سیمون هستم.”

او گفت: “من نمی توانم منتظر بمانم تا ببینم او در آینده چه خواهد کرد. می دانم که سه سال است که از هواپیماهایی که در سراسر کشور می پرند و پیاده می شوند.”

ساکی از اظهار نظر در مورد گزارش های رسانه ها مبنی بر اینکه اشلی اتین، مدیر ارتباطات هریس نیز ممکن است جدا شود، خودداری کرد.

معاون رئیس‌جمهور دوران سختی را از نظر سیاسی پشت سر می‌گذارد، با گزارش‌های رسانه‌ها مبنی بر اینکه او در تلاش است تا جایگاه خود را در کاخ سفید بیابد و در عین حال به مسائل حساسی مانند دسترسی اقلیت‌ها به رأی دادن و بحران مهاجرت در مرز جنوبی متهم شده است.

گزارش شده است که تیم او تحت تنش های داخلی کار می کند و از روابط تیره با اعضای تیم جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا رنج می برد.

در واشنگتن، مفسران سیاسی شروع به گمانه زنی آشکار درباره آینده سیاسی معاون رئیس جمهور کرده اند.

هریس با تبدیل شدن به اولین زن، و همچنین اولین سیاهپوست و فرد آسیایی که معاونت ریاست جمهوری را بر عهده گرفت، تاریخ ساز شد، که در تئوری می تواند وارث او بایدن 79 ساله در انتخابات ریاست جمهوری آینده باشد.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)