ریشی سوناک برای پیشبرد برنامه‌های رشد بریتانیا در لینکدین فعال می‌شود

ریشی سوناک برای پیشبرد برنامه‌های رشد بریتانیا در لینکدین فعال می‌شود

Rishi Sunak به یک جلسه پرسش و پاسخ زنده با طیف وسیعی از مشاغل بریتانیا پیوست. (فایل)

لندن:

ریشی سوناک، نخست وزیر بریتانیا، روز دوشنبه به عنوان بخشی از برنامه جدید Business Connect به یک جلسه پرسش و پاسخ زنده با طیف وسیعی از مشاغل بریتانیا پیوست، که به گفته او اولویت رشد اقتصادی او را ارتقا می دهد و شرایط را برای رونق کسب و کار در کشور بهینه می کند.

بیش از 200 نفر از مدیران ارشد اجرایی و رهبران تجاری بریتانیا، که بخش‌های رشد کلیدی، از جمله فناوری، علوم زیستی و تولید پیشرفته را نمایندگی می‌کنند، برای اولین رویداد Business Connect در لندن گرد هم آمدند تا مستقیماً از Rishi Sunak بشنوند.

زمانی که داونینگ استریت آخرین آمار را منتشر کرد تا نشان دهد از اکتبر 2022 – ماهی که ریشی سوناک در پی یک بودجه کوچک فاجعه‌بار که منجر به برکناری لیز تراس از سمت نخست‌وزیر شد، در ماه 1800 شغل ایجاد شده است.

آقای سوناک گفت: “از زمان تصدی مسئولیت، من با بیش از 1000 تاجر صحبت کرده ام – زیرا آنها مبتکران و تغییر دهندگان در قلب اقتصاد ما هستند، از مشاغل حمایت می کنند، سرمایه گذاری را جذب می کنند و باعث رشد می شوند.”

“Business Connect فرصت فوق‌العاده بعدی را برای نشان دادن چگونگی رشد اقتصاد فراهم می‌کند. ما برخی از بزرگترین شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران بریتانیا را برای گفت‌وگوی معنادار گرد هم می‌آوریم – و من یک نخست‌وزیر هستم که مشتاق کار با تجارت برای باز کردن فرصت‌ها و پیشرفت هستم. ،” او گفت.

رهبر بریتانیایی-هندی گفت که بریتانیا باید به اعتبار تجاری خود افتخار کند و به ایجاد 162 تک شاخ فناوری، مقررات هوشمندتر و دانشگاه های پیشرو در جهان به عنوان “مواد مناسب” برای دو برابر کردن رشد اقتصاد اشاره کرد.

علاوه بر این، آقای سوناک همچنین از بودجه اولیه 100 میلیون پوندی برای یک کارگروه جدید که مسئول تسریع توانایی بریتانیا در انواع هوش مصنوعی (AI) است که به سرعت در حال ظهور هستند، رونمایی کرد. گروه کاری مدل بنیاد، که بر اساس موفقیت کارگروه واکسن کووید-19 الگوبرداری شده است، استفاده ایمن و قابل اعتماد از هوش مصنوعی را در سراسر اقتصاد توسعه می‌دهد و تضمین می‌کند که بریتانیا در سطح جهانی در این فناوری استراتژیک رقابتی است.

“بهره گیری از پتانسیل هوش مصنوعی فرصت های عظیمی را برای رشد اقتصاد ما، ایجاد مشاغل با درآمد بهتر و ساختن آینده ای بهتر از طریق پیشرفت در مراقبت های بهداشتی و امنیت فراهم می کند. با سرمایه گذاری در فناوری های نوظهور از طریق گروه کاری متخصص جدید خود، می توانیم به راهبری ادامه دهیم. در توسعه هوش مصنوعی ایمن و قابل اعتماد به عنوان بخشی از شکل دادن به یک اقتصاد نوآورانه تر در بریتانیا.”

به عنوان بخشی از برنامه‌های بلندمدت برای ایجاد اقتصاد نوآورانه‌تر در بریتانیا، دولت بریتانیا دسته جدیدی از «نوآوری» را در جوایز کارآفرین بزرگ بریتانیا، که توسط جرمی هانت، صدراعظم بریتانیا در عصر دوشنبه در خیابان داونینگ برگزار می‌شود، اضافه کرد. جایزه جدید ایده‌های روشن و نوآورانه‌ای را که محصولات و خدمات جدید ارائه می‌کنند و می‌توانند اقتصاد ما را به جلو ببرند، قدردانی می‌کند.

آقای هانت گفت: “این کاملاً حیاتی است که ما به رهبران صنعت، مبتکران و اخلالگران در حین انجام اولویت خود برای رشد اقتصاد گوش دهیم – و با آنها کار کنیم.”

دولت همچنین به برنامه هایی برای معاملات تجاری جدید، از جمله توافقنامه تجارت آزاد (FTA) که با هند در حال مذاکره است، به عنوان بخشی از این استراتژی رشد اقتصادی اشاره کرد.

بریتانیا گفت: «با تضمین معاملات تجاری با کیفیت بالا، کنار گذاشتن موانع دسترسی به بازار در سراسر جهان و کاهش تشریفات بی‌ضروری که کسب‌وکارها را متوقف می‌کند، اطمینان حاصل می‌کنم که بریتانیا یکی از بهترین مکان‌ها در جهان برای شروع و رشد یک تجارت باقی می‌ماند». وزیر بازرگانی کیمی بادنوک.

چندین کسب و کار بریتانیایی حمایت خود را از ابتکار دولت Business Connect ابراز کرده اند که به عنوان بستری برای تجارت برای بحث در مورد برنامه های رشد بریتانیا و نقش فناوری طراحی شده است.

CS گفت: «بریتانیا همچنان یک مرکز مالی برجسته است که در قلب بازارهای سرمایه جهانی قرار دارد و بارکلیز به حمایت از برنامه‌های جاه‌طلبانه دولت بریتانیا برای ایجاد رونق و رشد اقتصادی برای مردم و مشاغل اینجا در بریتانیا و فراتر از آن ادامه می‌دهد». ونکاتاکریشنان، مدیر اجرایی گروه هندی آمریکایی بارکلیز.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)