ریشی سوناک، نخست‌وزیر بریتانیا، می‌خواهد به ولادیمیر پوتین نشان دهد که G7 در کنار اوکراین است

ریشی سوناک، نخست‌وزیر بریتانیا، می‌خواهد به پوتین نشان دهد که G7 در کنار اوکراین است

ریشی سوناک اخیراً از ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین حمایت کرده است.

لندن:

ریشی سوناک، نخست وزیر بریتانیا روز پنجشنبه گفت که می خواهد به ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه نشان دهد که گروه 7 در کنار اوکراین است.

او گفت که تمرکز گروه 7 همواره ارتقای صلح و امنیت اقتصادی جهانی بوده است.

“تمرکز G7 همیشه بر ارتقای صلح و امنیت اقتصادی جهانی بوده و بوده است. امسال نیز تفاوتی نخواهد داشت، من می‌خواهم از این فرصت استفاده کنم تا: رشد اقتصادی را تقویت کنم، به پوتین نشان دهم که G7 در کنار اوکراین است، صلح و امنیت را تقویت کند. در اقیانوس هند و اقیانوس آرام، “سوناک روز پنجشنبه توییت کرد.

ریشی سوناک اخیراً از ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین حمایت کرده است.

زلنسکی روز دوشنبه وارد بریتانیا شد و با ریشی سوناک گفتگو کرد. دو رهبر درباره چگونگی اطمینان از اینکه حمایت فقط برای امروز نیست، بلکه برای آینده صحبت می کنند.

دفتر نخست وزیر بریتانیا در توییتی اعلام کرد: “متحد در عمل. سال گذشته، بریتانیا بیش از هر کشوری به جز ایالات متحده، به اوکراین حمایت نظامی ارائه کرد. امروز، @RishiSunak و @ ZelenskyyUa در مورد چگونگی اطمینان از اینکه حمایت فقط برای امروز نیست بحث کردند. ، اما در آینده نیز.”

سوناک به زلنسکی اطمینان داده است که بریتانیا همچنان در کنار اوکراین است. او در توییتی نوشت: «بریتانیا در کنار اوکراین ایستاده است.

شهر هیروشیما ژاپن برای اجلاس سران G7 آماده شده است.

نخست وزیر نارندرا مودی در 19 می به هیروشیما خواهد رسید و در اجلاس G7 در 20 تا 21 می شرکت خواهد کرد. وی به دعوت فومیو کیشیدا نخست وزیر ژاپن به ژاپن سفر می کند.

نخست وزیر مودی در جلسات G7 با کشورهای شریک در مورد موضوعاتی مانند صلح، ثبات و رفاه یک سیاره پایدار صحبت خواهد کرد. امنیت غذایی، کود و انرژی؛ سلامتی؛ برابری جنسیتی؛ تغییرات آب و هوا و محیط زیست؛ زیرساخت ارتجاعی؛ و همکاری توسعه وی همچنین در حاشیه این اجلاس با برخی از رهبران شرکت کننده دیدارهای دوجانبه خواهد داشت.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)