رویایی ترین مسیر به سمت بهشت زمین

متخصصان معتقدند: در مقایسه با سیر خام، سیر سیاه، یک رنگ سیاه معمولی، مزه شیرین و بافت جویدنی بدون بوی زننده دارد و دارای مقادیر فراوانی از ترکیبات آنتی اکسیدانی مانند پلیفنلها، فلاونوئیدها، مشتقات تتراهیدروکاربولین و ترکیبات ارگانوسولفور در مقایسه با سیر سیر سیاه فرآوری شده اُ آب تازه است. خالی خوردن سیر سیاه سخت نیست، چون نه تنها بوی بد سیر تازه را ندارد بلکه تندی مزه آن را هم ندارد و شیرین است. این فرآیند که تخمیر نامیده می شود باعث شیرین شدن مزه سیر شده و رنگ آن را سیاه می کند و به آن حالت ژله ای و نرم می دهد. سیر سیاه دارای بافت نرم و طعم ترش و شیرین می باشد که علاوه بر آنتی اکسیدان سرشار از آهن، پروتئین، ویتامین سی آمینو اسید و فلاونوئید می باشد. از دیدگاه این درمانگران کمبود ویتامین B۱۲، اختلال در عملکرد تیروئید، سیگار کشیدن و کمخونی از جمله عواملی است که میتواند سفید شدن موها را به همراه داشته باشد. برترینها: بسیاری از مردم تصور میکنند که نخستین تارهای سفید شده مو نشانهای از بالا رفتن سن و سال آنهاست، اما درمانگران طب سنتی اینگونه فکر نمیکنند. این مردم از این سیر عمل آوری شده هم به عنوان دارو و هم طعم دهنده در غذا استفاده می کردند.

لذا شما می توانید از این ماده غذایی به صورت پودر و به عنوان یک چاشنی بی ­نظیر در انواع سوپ، سالاد، سس­ ها و برای پاشیدن روی غذاهایی مانند نودل، برگر و تخم مرغ استفاده کرده و یا به عنوان یک میان وعده مقوی و خوشمزه، سیر سیاه را در ترکیب با انواع دسرها و نوشیدنی­ ها به کار ببرید و بدین طریق از خواص شگفت انگیز آن برای فشار خون نیز بهره مند گردید. نتیجه آزمایش شگفت انگیز بود! اما بدلیل مزایای انرژی خورشیدی، بشر در سطح وسیعی نیازمند آن خواهد بود .انرژی خورشیدی رایگان، تجدیدپذیر، فراوان و بی ضرر برای محیط زیست بوده و می تواند نیازهای جهانی را برای توسعه پایدار تامین نماید .در کشور ایران نیز با توجه به بالا بودن روزهای آفتابی در سال و نیز رطوبت کم و پایین بودن ارتفاع بسیاری از نقاط بنظر می رسد که انرژی خورشیدی جایگزین مناسبی برای سوختهای فسیلی و هسته ای باشد . روش جدید دیگری که نیز به صورت آزمایشی مورد بررسی است به کارگیری خشک کنهای استوانه ای دو جداره است .در این روش محصول منجمد شده در استوانه مرکزی قرار می گیرد و در حین خشک شدن با حرکت دورانی استوانه به هم زده می شود در جداره خارجی استوانه بخار جریان دارد و حرارت مورد لزوم را تامین می کند تا به حال خشک کردن میوه های منجمد شده توسعه چندانی پیدا نکرده و جای بحث است که آیا این روش با روشهای رایج دیگر خشک کردن قابل رقابت خواهد بود یا نه.

آیا با خواص سیر سیاه و اثرات درمانی آن آشنا هستید؟ با سیاه شدن سیر خواص درمانی آن نه تنها کاهش نمی یابد بلکه چند برابر می شود به همین دلیل است که از قیمت بالاتری برخوردار است. این اتفاق به دلیل وجود آلیسین ، یک جز فعال است که توانایی از بین بردن میکروب ها را دارد. بهترین حالت آن است که برای شستو شوی موهایتان ازیک شامپوی گیاهی سبک استفاده کنید و پس از آن موهایتان را با این لوسیون ماساژ دهید. اگر موهایتان خیلی زودتر از آنچه که باید سفید شده و به دنبال راهی برای پوشاندن آنها هستید، اگر انواع و اقسام رنگهای گیاهی و شیمیایی را تجربه کردید و باز هم شاهد رویش موهای سفید هستید، بهتر است به توصیه درمانگران طب سنتی عمل کنید و با کمک طبیعیترین نسخهها برای همیشه از شر موهای سفید خلاص شوید. بهترین روش برای سیاهکردن تارهای سفید مو این است که آنها را با این لوسیون گیاهی ۵ دفعه در هفته ماساژ دهید. برای تهیه این لوسیون گیاهی لازم نیست از این داروخانه گیاهی به آن عطاری بروید.

حتی افرادی که مشکلات تنفسی دارند و یا درگیر آسم هستند، می توانند از این داروی طبیعی و گیاهی استفاده کنند. برای تهیه این داروی طبیعی باید سیر را حدود 90 روز در دمایی در حدود 60 تا 70 درجه و رطوبت مشخصی نگهداری کرد تا حالتی ژلاتینی و رنگی سیاه پیدا کند. تخمیر سیر تازه به این صورت است که آن را به مدت ۵۰ تا ۹۰ روز در دمای ۶۰ تا ۷۷ درجه و در رطوبت ۸۰ تا ۹۰ درصد نگهداری می کنند. سیر سیاه محصولی فوق العاده مفید است که از تخمیر سیرهای معمولی تولید می شود و از گذشته های دور مورد استفاده قرار می گرفته است. شهرهای مختلفی در ایران در حوزه تولید سیر سیاه مرغوب فعال هستند. سیر سیاه مرغوب دارای خواص مختلفی هست که از آن میان می توان به کاهش احتمال ابتلا به بیماری های قلبی اشاره نمود. بهترین جایگزین انواع سیر ترشی هاست که میتوانید بدون در نظر گرفتن بوی سیر از این طلای سیاه استفاده کنید. درمانگران طب سنتی اصلاح رژیم غذایی را بهترین شیوه درمان و از بین بردن سفیدی موها میدانند.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از مسیر سیاه کوه سبزوار ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.