روسیه “برنده” جنگ علیه اوکراین – سرهنگ بازنشسته ارتش ایالات متحده – اخبار RT World

داگلاس مک گرگور ادعا کرده است که کیف منابع کافی برای یک ضد حمله موفق را ندارد

داگلاس مک گرگور، سرهنگ بازنشسته ارتش آمریکا و مشاور سابق پنتاگون گفت: روسیه در حال شکست دادن اوکراین است و افشای اسناد طبقه بندی شده اخیر ایالات متحده نتیجه را در میدان جنگ تغییر نخواهد داد.

من فکر می کنم روس ها به هر حال پیروز هستند و روس ها حقیقت را می دانند. مک گرگور در ویدئویی که روز یکشنبه در کانال یوتیوب خود آپلود شد، گفت.

خود اوکراینی ها حقیقت را می دانند. آنها در حال حاضر در موقعیت بسیار وحشتناکی قرار دارند. ما آنها را تحت فشار قرار داده ایم تا این حمله عظیم را در بهار آغاز کنند. مک گرگور بحث کرد.

“و صادقانه بگویم، [Ukrainians] آنها نیرو ندارند، آنها منابع لازم برای ایجاد تغییر در این مرحله را ندارند. آنها واقعاً باید عقب بیفتند و در برابر روس‌ها که در نهایت در ماه می و ژوئن حمله می‌کنند، دفاع کنند.»

اسنادی که در سال جاری به صورت آنلاین ریخته شده و اخیراً توسط سازمان‌های خبری کشف شده است، شامل ارسال‌های اطلاعاتی ایالات متحده و اسنادی است که گفته می‌شود گزارش‌های روزانه پنتاگون درباره درگیری اوکراین و روسیه است.

بیشتر بخوانید:
پوتین از نزدیک خط مقدم نظامی بازدید کرد

بر اساس پرونده ای به تاریخ 28 فوریه، کشورهای غربی در حال آموزش و تجهیز 9 تیپ اوکراینی برای یک ضدحمله در 30 آوریل بوده اند. در همان سند آمده است که قرار است سه تیپ دیگر تشکیل شود. “داخلی” در اوکراین.

مقامات اوکراینی در گذشته گفته بودند که عملیات تهاجمی به تامین تانک و سایر سلاح های سنگین از غرب بستگی دارد. نخست وزیر دنیس شمیگال روز دوشنبه تایید کرد که حمله متقابل آغاز خواهد شد “در نزدیکترین آینده.” او این ایده را رد کرد که کی یف از خارج در مورد جدول زمانی تحت فشار قرار گرفته است.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: