رودخانه آبجو هاوایی واقعی است، آزمایش الکل مثبت است – RT World News

در یکی از جزایر گرمسیری هاوایی، رودخانه‌ای که به معنای واقعی کلمه با مشروبات الکلی جاری می‌شود و بوی تند آبجو منتشر می‌کند. ظاهراً پس از نشت در یک انبار نوشیدنی، آب آن به الکل آلوده شده است.

اخیراً یک رودخانه کوچک با بوی متمایز الکل در جزیره اوآهو در 15 مایلی (24 کیلومتری) هونولولو، پایتخت هاوایی پیدا شده است. آب های آن از طریق دره Waipio می گذرد و حتی در مسیر خود به آبشاری 100 فوتی (30 متری) تبدیل شده است.

ادامه مطلب




این جریان توجه فعالان محیط زیست محلی را به خود جلب کرد و آنها متوجه بوی آن در منطقه شدند.

روز پیش که به اینجا آمدیم، فکر می کنید یک آبجو میخانه است که سه چهار روز بود درهایش را باز نکرده بود.کارول کاکس، فعال به Hawaii News Now گفت. او همچنین در مورد این موضوع با وزارت بهداشت تماس گرفت.

رسانه‌های محلی نمونه‌هایی از جریان غیرمعمول برداشتند و آنها را در یک آزمایشگاه خصوصی بررسی کردند. آزمایش آن برای الکل مثبت بود، که حاوی 1.2 درصد از ماده موجود در آب بود – تقریباً یک چهارم محتوای آبجو معمولی و به اندازه‌ای قوی که باعث ایجاد سروصدا شود.

مقامات بهداشتی محلی وارد عمل شدند و تحقیقات در مورد منبع آلودگی آغاز شد. معلوم شد که این جریان از یک لوله تخلیه که به انبار بزرگترین توزیع کننده مشروبات الکلی هاوایی به نام Paradise Beverages باز می گردد، می آید. نمایندگان آن به رسانه‌های محلی گفتند که با مقامات برای از بین بردن نشت احتمالی کار می‌کنند، زیرا ظاهراً رودخانه مشروب خدمات نوشیدنی رایگان خود را بسته است.

این داستان را دوست دارید؟ با یک دوست به اشتراک بگذارید!