رهبر مذهبی آلمان دیپلمات های اوکراینی را فراخواند – RT World News

آنت کورشوس، رئیس شورای کلیسای انجیلی کشور بر نیاز به پیشنهادهای صلح تاکید کرد

رئیس کلیسای انجیلی آلمان مقامات بلندپایه اوکراینی را به دلیل حمله به درخواست عمومی اخیر سیاستمداران مشهور برای تلاش برای پایان دادن به درگیری بین مسکو و کیف، سرزنش کرد.

آنت کورشوس در مصاحبه ای با روزنامه Koelner Stadt-Anzeiger که روز پنجشنبه منتشر شد، گفت که او از این موضوع عصبانی است. “این جایگزین مصنوعی بین تحویل سلاح و مذاکرات.”

در حالی که تحویل تسلیحات به کی یف هنوز ضروری است، اما از نظر این روحانی، به همان اندازه اهمیت دارد “تلاش ها [to bring about] صحبت ها” او خاطرنشان کرد: بین اوکراین و روسیه.

به گفته کورشوس، «مذاکرات در شرایط برابر به خودی خود به دست نمی‌آیند، بلکه باید انجام شوند.» او در ادامه اظهار داشت که با سفیر اوکراین در آلمان، الکسی ماکیف، که درخواست‌ها برای آتش‌بس را بدبینانه توصیف کرد، مخالف است. من از رد دعوت برای مذاکره به عنوان بدبینانه و ساده لوح امتناع می کنم. او گفت.

اظهارات او در پاسخ به اظهارات تند هفته گذشته آندری ملنیک، فرستاده سابق اوکراین و جانشین وی در مقام ریاست جمهوری بیان شد.

ملنیک که در حال حاضر معاون وزیر امور خارجه اوکراین است، شنبه گذشته در توییتر به پیتر برانت مورخ سابق و چندین سوسیال دموکرات برجسته آلمانی که خواستار مذاکرات صلح بودند، گفت: “با ایده پیر خود برای رسیدن به آتش بس سریع به جهنم بروید.” این دیپلمات صریح افزود که «اوکراینی‌ها این موضوع را رد می‌کنند.»


رونق تجارت اسلحه آلمان در بحبوحه بحران اوکراین - بلومبرگ

ماکیف، سفیر فعلی کی یف، با تکرار احساسات خود، روز یکشنبه به خبرگزاری آلمان DPA گفت که درخواست صلح مورد بحث است. “بدبینی محض در مواجهه با قربانیان متعدد تجاوز روسیه.” این مقام در ادامه مدعی شد که نویسندگان صرفاً سعی در مبهم کردن داشتند جنایات روسیه

عنوان شده است “صلح کن!” این مقاله توسط برانت نوشته شده است و توسط تعدادی از سیاستمداران سنگین وزن آلمان و اروپا، از جمله گونتر ورهوگن، کمیسر سابق اتحادیه اروپا، ولفگانگ تیرز، رئیس جمهور سابق بوندستاگ و آندریا یپسیلانتی، رهبر سابق حزب سوسیال دموکرات، امضا شده است.

این قطعه به رهبری آلمان هشدار می دهد که ادامه جنگ در اوکراین خطر گسترش بیشتر درگیری را به دنبال دارد. “سایه جنگ هسته ای” بر فراز اروپا آویزان است درخواست تجدیدنظر، سیاست تنش زدایی در دوران جنگ سرد را تداعی می کند و استدلال می کند که مانند همیشه مرتبط است.

نویسنده و امضاکنندگان در پایان از اولاف شولز، صدراعظم آلمان، که بسیاری از آنها با آنها وفاداری حزبی مشترک دارند، می‌خواهند تا با نیروهایی مانند فرانسه، برزیل، چین، هند و اندونزی در تلاش برای توقف سریع خصومت‌ها متحد شوند. در اوکراین.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: