رنگ جدید به مناسبت سال 2022 ایجاد شد – اخبار جهانی RT

پنتون از رنگ سال 2022 خود با نام “Very Peri” رونمایی کرد. برای اولین بار، سایه توسط این شرکت ایجاد شده است، حرکتی که قصد دارد نمادی از تغییر و گذار باشد، زیرا جهان با تأثیر همه گیری سازگار می شود.

به عنوان مرجع جهانی رنگ، پنتون انتخاب سایه جدید آبی را در روز چهارشنبه اعلام کرد که برای ترکیب طراحی شده است “وفاداری و ثبات رنگ آبی با انرژی و هیجان قرمز.”

ادامه مطلب


بیل گیتس تاریخ پایان همه گیری را پیش بینی می کند

ایده سایه برای معرفی است “ترکیبی نیرومند از تازگی،” همانطور که شرکت به دنبال باز کردن افراد است “به یک چشم انداز جدید در حالی که ما زندگی خود را بازنویسی می کنیم.”

در یک بیانیه مطبوعاتی، معاون مؤسسه رنگ پنتون، لوری پرسمن، بیان کرد که “ایجاد یک رنگ جدید برای اولین بار در تاریخ برنامه رنگ آموزشی رنگ سال پنتون ما نشان دهنده نوآوری و تحول جهانی در حال وقوع است.”

لیتریس آیزمن، مدیر اجرایی موسسه رنگ پنتون، در حالی که به طور خاص به همه گیری کووید اشاره نکرد، اذعان کرد که “تغییر بی سابقه” افرادی که در چند سال گذشته تجربه کرده اند، تصمیم شرکت را هدایت کرده است.

برای ما بسیار مهم بود که به رنگ جدیدی برسیم، زیرا اکنون دید بسیار جدیدی از جهان داریم.

اعلامیه سالانه Pantone نشان می‌دهد که این شرکت بایگانی خود را بررسی می‌کند تا مناسب‌ترین رنگ را برای انعکاس جذابیت، از جمله عناصر مد، طراحی و سبک‌های داخلی انتخاب کند. این شرکت ابتدا رنگ سال را به عنوان راهی برای ایجاد گفتگو در مورد رنگ‌ها معرفی کرد “جزئی جدایی ناپذیر از زندگی روزمره ما” که ما اغلب “بدیهی گرفتن.” پنتون با انتخاب رنگی که هدف آن منعکس کننده سال آینده است، امیدوار است “ایجاد وزوز” حول آنچه نشان می دهد و قدرتی که می تواند داشته باشد.