رقیب ریاست جمهوری فرانسه در حال تلنگر از متنفر – RT World News

اریک زمور، شخصیت راست افراطی، که به عنوان رئیس جمهور بالقوه فرانسه تبلیغ می شود، در حال نشان دادن انگشت وسط به زنی عصبانی که او را در مارسی مورد حمله قرار داد، دستگیر شد. بعداً وزیری از جوانان خواست که این حرکت زشت را تکرار نکنند.

زمور که قرار است در اوایل ماه آینده رسما نامزدی خود را برای ریاست جمهوری اعلام کند، روز جمعه به عنوان بخشی از تور تبلیغاتی خود وارد مارسی شد. او با گروهی از معترضان روبرو شد که در حالی که این شخصیت رسانه ای در حال ترک ایستگاه قطار بود، به تمسخر و هو کردن پرداختند.

روز شنبه، زنی به ماشین زمور در بیرون شهرداری نزدیک شد و انگشت وسط را به او داد. زمور که پنجره اش را پایین آورد، به سرعت پاسخ داد. این حرکت زشت توسط دوربین عکاس خبرگزاری فرانسه ثبت شد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، زمور به زن گفت که این انگشت به گونه ای طراحی شده است که “بسیار عمیق” برود. تیم او بعداً به خبرنگاران گفت که این زن با ظاهر شدن به عنوان حامی زمور، امنیت زمور را فریب داده و رفتاری پرخاشگرانه داشته است.

مخالفان به خاطر این ژست نویسنده را سرکوب کردند. کلمنت بوون، وزیر امور اروپای فرانسه، به شبکه تلویزیونی LCI گفت که این درگیری، “چهره واقعی” از زمور، و همچنین او “عدم احترام، تفرقه افکنی، نفرت و خشونت.”

ادامه مطلب


فرانسه جناح راست بیشتری پیدا می کند.  باید می دیدیم که می آید

“این مرد تمدن و هویت فرانسوی را می ستاید، خود را مردی با فرهنگ معرفی می کند و آرزو دارد کشور ما را رهبری کند.” ناتالی لویزو، نماینده فرانسوی پارلمان اروپا در توئیتی نوشت.

نادیا های، وزیر توسعه شهری، از جوانان خواست که از ژست زمور تقلید نکنند و مبارزه کنند. «بی‌مدنی‌ها از هر کجا که باشند».

یک منبع نزدیک به زمور به خبرگزاری فرانسه گفت که این ژست بوده است “غریزی” در انتهای او او به ما گفت، به من توهین شد، انگشت به من نشان داده شد و من پاسخ دادم. منبع توضیح داد

زمور که به خاطر لفاظی های آتشین ضد مهاجرتی و ضد اسلامی خود شناخته می شود، در نظرسنجی ها در ماه اکتبر افزایش یافت. در یک مقطع، حدود 18 درصد از مردم گفتند که در دور اول انتخابات ریاست جمهوری که قرار است در 10 آوریل برگزار شود، به او رای خواهند داد. این برای زمور برای رویارویی با رئیس جمهور امانوئل ماکرون در دور دوم کافی است. بر اساس نظرسنجی های اخیر رسانه های فرانسوی، او در این ماه بین 13 تا 15 درصد رای گیری کرده است.

زمور در گذشته چندین بار به دلیل ایجاد نفرت علیه مسلمانان جریمه شده بود. او در حال حاضر به دلیل فراخوانی کودکان مهاجر تحت محاکمه است «دزدها، قاتلان [and] متجاوزین.»

فکر می کنید دوستان شما علاقه مند شوند؟ این داستان را به اشتراک بگذارید