ردیاب مگنتی (آهنربایی) سینوترک مدل ST-905 – سبدجت

این ردیاب مگنتی تمامی ویژگی ها یک ردیاب خوب را ردیاب آهنربایی ماشین داراست. ردیاب آهنربایی خوب چه ویژگی هایی دارد؟ باتری های ردیاب مگنتی (آهنربایی) st-905 در حالت استند بای تا ۳۵ روز می تواند شارژ را در خودش نگه دارد و روشن بماند. ردیاب مگنتی VT-03 دارای مگنت های قدرتمند و همچنین هوشمند در صورت قطع شدن میباشد و با انتخاب نوع عملکرد در دو حالت ارسال موقعیت هر 10 ثانیه یکبار و یا هر 24 ساعت یکبار این امکان را میدهد تا بین 20 تا 360 روز با هر بار شارژ برای کاربر بازدهی داشته باشد. ردیاب مگنتی مدل AS3 با ظرفیت باطری داخلی 5000 میلی آمپری یکی از پرطرفدارترین ردیابهای آهنربایی دنیا است که بدلیل ابعاد کوچک خود به راحتی میتوانید آنرا برای انواع خودرو و موتورسیکلت استفاده کتید همچنین به شما این امکان را میدهد تا وسیله نقلیه ، بار، کانتینر، کایت، کشتی، قایق، کیسه،ساک، خودروهای وارداتی و…

ردیاب مگنتی خودرو ردیاب پرتابل ردیاب مغناطیسی با چه سیم کارتی کار میکند؟ ردیاب GPS مغناطیسی به طور مداوم داده های GPS و سایر اطلاعات ضروری مانند سرعت خودرو و عادات پرخطر راننده را منتقل می کند. در ادامه مهم ترین مشخصات فنی این محصول را با شما در میان می گذاریم تا اطلاعات جامع تری نسبت به این محصول داشته باشید.

در زمان خرید ردیاب آهنربایی باید به یکسری از نکات توجه داشته باشید تا بتوانید ردیابی خوب و کارآمد رو برای خودتون تهیه بکنید. می خواهید متوجه اتفاقاتی باشید که در داخل خودرو می افتد؟ جی پی اس IR180 یکی از خوش قیمت ترین ردیاب های آهنربایی و در رده ردیاب خودرو ارزان به حساب می آید. ردیاب جی پی اس که با نام سیستم ردیاب خودرو نیز شناخته می شود یک قطعه الکترونیکی کوچک است که می تواند در انواع و شکل های مختلفی تولید شود. به این شکل می توانید از همه سرعت های اضافی مطلع شوید.

در این رابطه ردیاب NG8000 نیز آهنربای بسیار قدرتمندی دارد که شما با مراجعه به صفحه خرید ردیاب آهنربایی نظامی میتوانید با بهترین ردیاب خودرو آشنا شوید. شما با استفاده از این وسیله و نصب آن روی هر وسیله ای می توانید هر موقع که بخواهید از محل آن مطلع شوید.