ردیاب شخصی GF07 – فروشگاه آنلاین مینی بیاب

IR160 یکی از پرفروش ترین محصولات موجود در مجموعه ایران رهیاب بوده و مدت زمان 12 ماهه ای برای گارانتی آن در نظر گرفته ردیاب شخصی ساعتی شده است. بله ، کارت گارانتی محصولات همراه با سفارش شما ارسال خواهد شد. می توانید با ارسال کد ۶۶۶ به شماره سیم کارت روی ردیاب در صورت افزایش شدت صوت محیط از ۴۰ دسی بل از جانب ردیاب تماس دریافت نمایید. با استفاده از این ویژگی دیگر لازم نیست برای سیم کارتی که بر روی ردیاب نصب کرده اید ، داده اینترنت تهیه نمایید. همچنین برای مشاهده آموزش ویدئویی نحوه استفاده از ردیاب شخصی GF07 می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید.

ردیابی به دو روش GSM ، LBS از دیگر ویژگی های مینی جی پی اس GF07 می باشد. شما میتوانید ردیاب ng55 را از سایت نیکان جی پی اس با قیمت مناسب تهیه کنید. این ردیاب شخصی قابلیت انتقال صدای محیط را داراست و با تماس با سیم کارت دستگاه می توان صدای اطراف ردیاب شخصی را شنود کرد. اطمینان از محیط اطراف! اگرچه پیشنهاد می شود برای تامین امنیت اتومبیل از ردیاب هایی تخصصی مانند ردیاب مغناطیسی خودرو استفاده کنید. برخی سازمان ها مثل شرکت های حمل و نقل باری و مسافری می توانند با کمک ردیاب از وضعیت سلامتی کارکنان خود مطلع شوند.

چرا ابعادی که زیر محصول درج شده با ابعادی توی عکس زده تفاوت داره؟ در ادامه مشخصات کامل ردیاب افراد IR160 را در جدول زیر مشاهده می کنید. در ادامه چند مورد از کاربردهای ردیاب شخصی را به شما معرفی میکنیم. در چنین موقعیتی استفاده از ردیاب شخصی بهترین راه حل ممکن برای جلوگیری از بروز حادثه و پیشگیری از خطر است. در دنیای پیچیده امروز دغدغه و نگرانی های افراد و خانواده ها نیز از جنس پیچیده تر و متفاوت تری است. مراقبت از لپ تاپ، گاو صندوق یا طلا و جواهرات نیز یکی دیگر از استفاده های ردیاب شخصی IR160 است.

همه ی مدارک و لوازم شخصی شما به سرقت رفته است. همکاران ما پاسخگوی سوالات شما هستند. شما می توانید این دستگاه را در هر جایی که مورد نظرتان می باشد وصل کنید و دیگر نگران گم شدن آن نباشید. گفتیم که در مواقعی نیز از ردیاب افراد، برای رهیابی همسر نیز استفاده میشود. ردیاب شخصی همچنین برای ورزش کردن نیز استفاده میشود. مقدار ذخیره باتری در ردیاب شخصی چقدر می باشد؟ کافیست با قرار دادن آن در لباس، کیف و یا سایر وسایل با یک تماس تلفنی از مکان و موقعیت آن آگاه شوید.