ردیاب خودرو و ردیاب مخفی آهنربایی – خرید ، فروش و اجاره ردیاب

این ردیاب ها از طریق سیم کشی در قسمتی از خودرو مخفی میشود و برق آن از طریق باطری ماشین تامین میگردد ولی بیشتر مدل هاش باطری داخلی داشته و می تواند در صورت قطع باطری ماشین تا 48 ساعت نیز با باطری داخلی کار کند، این ردیاب ها ثابت بوده و بایسیت روی همان خودرو استفاده شود، و از سنسورهای متعدد و دستگاه های دیگه پشتیبانی میکنه، و برای نصبش نیاز هست که به یک فرد متخصص و با تجربه کار رو بسپرید، البته نگران نباشید فروشگاه کیم کالا سراسر ایران نصاب داره و میان درب منزل براتون نصب میکنند.

ردیاب ماشین در اصل ردیابی هست که بشه روی خودرو نصبش کرد و از باطری خودرو برقش رو تامین بکنه، دیگه با مشکلات شارژ و باطری و… هر کدوم از این ردیاب ها مزیت و معایب خاص خودش رو داره، و بسته به نیاز شما داره که چه مدلی رو انتخاب کنید، اما اگر برای استفاده شخصی ردیاب رو لازمش دارید ما به شما انتخاب ردیاب شارژی ( ردیاب آهنربایی ) رو پیشنهاد میکنیم، این ردیاب ها علاوه بر اینکه مشکلات سیم کشی و نصب رو ندارن، میشه به عنوان ردیاب شخصی هم ازشون استفاده کرد، و تازه در زمان تعویض یا فروش خودرو مشکلی نخواهید داشت و میشه روی هر وسیله نقلیه ای هم استفاده کرد، اما در زمان خرید دقت کنید یه شارژی قوی تهیه بکنید، مثلا توی فروشگاه کیم کالا ردیاب شارژی هست که میتونه تا 6 ماه شارژ نگهدرای بکنه!

اما به مرور زمان و با کمک مشاوران معتبر در هنگام تهیه ردیاب، آنها را یاد خواهید گرفت. البته بعضی از این مدل از دستگاه ها با اینکه سیار هستند اما قابلیت نصب بصورت ثابت رو دارن که در صورت نیاز می تونید بر روی خودرو نصب و سیم کشی کنید. ردیاب خودرو ردیاب موتور ردیاب کامیون مدل N304 جایگزین پیشرفته ترین دزدگیرها شد، چرا که یک دزدگیر محدودیت هایی دارد که به راحتی قابل دور زدن است، کافی است برق خودرو قطع شود دیگر دزدگیر کارایی ندارد یا اگر خودرو سرقت شد هیچ دزدگیری قابلیت ارسال موقعیت خودرو را برای مالک ندارد اما ردیاب ها به تمام محدودیت های دزدگیرها پایان میدهد و نگرانی و دغدغه ای در این زمینه به جا نمیگذارد.

تعیین محدوده جغرافیایی یا ژئوفنس برای مشاغل و همینطور برای افراد بسیار مفید است. امکان بسیار خوب GPS خودرو این است که موقعیت مکانی را به راحتی بر روی تلفن همراه و سایت نمایش میدهد و ابزار دیگری نیاز ندارد. GPS خودرو زمان دقیقی که خودرو در حال حرکت است را نیز به شما نمایش میدهد. در صورتی که آنتن GPS خودرو قطع شود، بر روی پنل هشدار نمایش داده میشود.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از %link1% دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.