رامش سانی بالوانی -چرا او یک سرفصل آمریکایی است

رامش

الیزابت هلمز و رامش ‘سانی’ بالوانی 12 سال رابطه داشتند.

پیام‌های متنی گاهی پیش پا افتاده و گاهی ترسناک الیزابت هولمز، بنیانگذار ترانوس، با رامش «سانی» بالوانی، رئیس‌جمهور سابق، به عنوان نمایشگاهی در محاکمه کلاهبرداری جنایی او منتشر شده است.

دولت این پیام‌ها را در انتظار این بود که هولمز سعی خواهد کرد بالوانی را به دلیل سوء مدیریت شرکت مقصر بداند. دادستان ها گفتند که این متن ها از استدلال آنها حمایت می کند که اظهارات بالوانی به تنظیم کنندگان فدرال در مورد مسئولیت هایش در ترانوس “غیرقابل اعتماد” است، زیرا ممکن است با علاقه او به هلمز رنگ آمیزی شود.

این دو یک رابطه 12 ساله داشتند و هنگامی که هولمز روز دوشنبه برای چهارمین روز در موضع ایستاد، شهادت داد که بالوانی به مدت یک دهه به او آزار جنسی و عاطفی وارد کرده است. او امروز با بازجویی متقابل روبرو است.

آنچه که پیام های متنی درباره بالوانی و هلمز نشان می دهد

این پیام‌ها تصویری از زندگی را برای این زوج ترسیم می‌کنند: تبادل نظر درباره جلسات و حضور کارکنان با جزئیات پرواز و به‌روزرسانی‌های یک ماهی خانگی – و بسیاری از ابراز عشق.

بالوانی پریشان است و اغلب به هلمز تشویق، نصیحت و دعا می کند.

بالوانی: می دانم که شرایط سخت است، اما از رویاهایت دست نکش. تمرکز خود را حفظ کنید و به مبارزه ادامه دهید. برنامه ریزی کنید، تمرکز کنید، سازماندهی کنید و کنترل خود را حفظ کنید. کسی که برنامه داشته باشد و اجرا کند می تواند یک ارتش را شکست دهد.

بالوانی: من می دانم که به چه چیزی فکر می کنید و دارید می گذرید. افکارتان را کنترل کنید و اجازه ندهید ترس شما را کنترل کند. نفس بکشید و در هر ساعت مراقب نفس خود باشید و ترس را بیرون دهید.

هلمز: من این را دوست دارم.

در یک مبادله، او حتی به هولمز پیشنهاد می کند که با نویسنده خودیاری و سخنران انگیزشی تونی رابینز یک به یک ملاقات کند: “او این کار را انجام نمی دهد، اما ما می توانیم بپرسیم.”

به نوبه خود، پاسخ های هولمز اغلب کوتاه است.

بالوانی: دلتنگ تو در هر نفس و در هر سلول.

هولمز: همینطور

او نه بار در متونی که بخشی از نمایشگاه است از «ایضا» استفاده کرده است.

بالوانی: خانواده من محبت و صلوات می فرستند و تو دعای هزاران و هزاران نفری را که قطع کرده ای.

بالوانی: خدمت کرد

هولمز: همینطور

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)