رئیس BioNTech می‌گوید که شما باید هر سال یک جب کووید دریافت کنید – RT World News

اوگور شاهین، مدیر عامل شرکت BioNTech روز یکشنبه در مصاحبه ای گفت که مردم در سراسر جهان باید سالی یک بار علیه کووید-19 مقابله کنند، حداقل در مورد واکسن فایزر.

شاهین روز یکشنبه در مصاحبه ای با روزنامه آلمانی بیلد گفت که واکسنی که توسط شرکت او ساخته شده است را می داند. “بسیار موثر.”

ادامه مطلب


کاهش شدید اثربخشی واکسن کووید - مطالعه

وقتی از مردم پرسیده شد که آیا مردم باید نگران این موضوع باشند “عفونت های پیشرو” – که در آن کسانی که با واکسن Pfizer-BioNTech واکسینه شده بودند هنوز علائم کووید-19 را نشان می دادند – او چنین نگرانی هایی را رد کرد و گفت که تزریق یک دارو را ارائه می دهد. محافظت 90 درصدی در برابر مواردی که نیاز به مراقبت های ویژه در افراد بالای 60 سال دارند.

آ “بسیار بالا” مدیر عامل BioNTech اظهار داشت که سطح محافظت در برابر بیماری شدید تا 9 ماه ادامه دارد. او گفت این سطح شروع به کاهش می کند “از ماه چهارم” با این حال. برای حفظ محافظت، شاهین به شدت برای تزریقات تقویت کننده فشار آورد، با این استدلال که این تزریق نه تنها سطوح آنتی بادی ها را بازیابی می کند، بلکه به طور بالقوه کمک می کند. “برای شکستن … زنجیره های عفونت.”

او همچنین پزشکان را به این کار تشویق کرد “تا حد امکان عملگرا” هنگامی که صحبت از واکسیناسیون سبز می شود و مردم را بدون واکسن به خانه نفرستیم، حتی اگر بدون هیچ مشکلی واکسینه شوند.»

مدیر عامل BioNTech معتقد است که در آینده، ممکن است افراد نیاز داشته باشند که یک بار در سال از تزریقات تقویت کننده استفاده کنند. او گفت که انتظار محافظت از یک بوستر شات را دارد “دوام بیشتر” نسبت به ایمنی اولیه ای که فرد پس از دریافت دو دوز واکسن به دست می آورد.

“واکسیناسیون های بعدی ممکن است فقط هر سال مورد نیاز باشد – درست مانند [with] آنفولانزا،” او گفت. در حال حاضر، مرکز فدرال آموزش بهداشت آلمان – یک آژانس زیر مجموعه وزارت بهداشت – تزریق واکسن تقویت کننده را شش ماه پس از دریافت دومین دوز واکسن توصیه می کند. این را نیز می گوید “واکسیناسیون تقویتی پس از حداقل فاصله زمانی حدود چهار ماه منطقی است.”

ادامه مطلب


FDA واکسن های تقویت کننده کووید را برای همه بزرگسالان ایالات متحده تایید می کند

مصاحبه شاهین چند روز پس از آن انجام می شود که فاش شد فایزر، BioNTech و Moderna در هر دقیقه در مجموع 65000 دلار سود کسب می کنند – همه اینها به لطف استفاده از کووید-19 است. این بر اساس برآوردهای صورت گرفته توسط ائتلاف مردمی واکسن (PVA) است – ائتلافی که خواستار دسترسی گسترده تر به واکسن ها است.

PVA تخمین زده این سه شرکت تنها در سال جاری مجموعاً 34 میلیارد دلار سود پیش از مالیات به دست خواهند آورد که تقریباً به بیش از 1000 دلار در ثانیه و 93.5 میلیون دلار در روز تبدیل می شود.

PVA این سه شرکت را به دلیل امتناع آنها از انتقال فناوری واکسن علیرغم دریافت مجموع 8 میلیارد دلار بودجه عمومی مورد انتقاد قرار داده است. ائتلاف گفت که چنین اقدامی می تواند عرضه جهانی را افزایش دهد و جان میلیون ها نفر را نجات دهد و همچنین قیمت ها را کاهش دهد.

Pfizer، BioNTech و Moderna از انحصارات خود برای اولویت بندی سودآورترین قراردادها با ثروتمندترین دولت‌ها استفاده کرده‌اند و کشورهای کم‌درآمد را کنار گذاشته‌اند. مازا سیوم از اتحاد آفریقایی و اتحاد واکسن خلق آفریقا گفت.

فکر می کنید دوستان شما علاقه مند شوند؟ این داستان را به اشتراک بگذارید