رئیس جمهور چک به بیمارستان بازگردانده شد – RT World News

میلوش زمان، رئیس جمهور چک پس از مثبت شدن آزمایش کووید-19 به بیمارستان منتقل شد. این آزمایش ساعاتی پس از ترخیص او از یک مرکز مراقبت‌های بهداشتی انجام شد که به دلیل تشخیص نامشخص شش هفته در آنجا سپری کرد.

خبر بستری شدن این مقام 77 ساله در بیمارستان اواخر روز پنجشنبه از سوی ریاست جمهوری چک اعلام شد. زمان پس از مثبت شدن تست کروناویروس در محل اقامت ریاست جمهوری در لانی، خارج از شهر پراگ، پایتخت کشور، به بیمارستان نظامی مرکزی (UVN) منتقل شد.


رئیس‌جمهور چک می‌گوید پس از یک ماه اقامت در بخش مراقبت‌های ویژه، می‌تواند ۲ سال دیگر خدمت کند

برنامه رئیس جمهور تا زمان درمان کووید-19 به حالت تعلیق در خواهد آمد. دفتر زمان در بیانیه ای اعلام کرد.

زمان اوایل روز از UVN مرخص شد و حدود شش هفته را در آنجا گذراند. رئیس‌جمهور ابتدا در ۱۰ اکتبر در بیمارستان بستری شد و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد و در بیشتر دوران حضورش در این مرکز در آنجا ماند.

در حالی که هیچ تشخیصی به طور رسمی تایید نشده است، رسانه های محلی گزارش دادند که اقامت طولانی مدت زمان در UVN به دلیل بیماری کبدی بوده است. ریاست جمهوری توضیح چندانی در مورد این موضوع ارائه نکرد و تنها گفت که او به دلیل یک بیماری مزمن تحت درمان است.

با توجه به مثبت بودن آزمایش کووید-19، رئیس جمهور گزارش شده است که هیچ علامتی از بیماری نشان نداده است. به گفته رسانه های محلی، وی قبلاً حداقل سه بار در برابر این ویروس واکسینه شده بود.

فکر می کنید دوستان شما علاقه مند شوند؟ این داستان را به اشتراک بگذارید