رئیس امنیت داخلی ایالات متحده کارگروه هوش مصنوعی – RT World News را راه اندازی کرد

آلخاندرو مایورکاس می خواهد از هوش مصنوعی برای “ایمن کردن میهن” و “دفاع در برابر استفاده مخرب” از خود استفاده کند.

وزارت امنیت داخلی ایالات متحده در نظر دارد یک گروه ویژه هوش مصنوعی راه اندازی کند تا چگونگی استقرار این فناوری به سرعت در حال پیشرفت را بررسی کند. چشم انداز تهدید را به شدت تغییر دهید، الخاندرو مایورکاس، وزیر DHS، در سخنرانی خود در مورد وضعیت امنیت داخلی در شورای روابط خارجی روز جمعه اعلام کرد.

“دپارتمان ما در استفاده مسئولانه از هوش مصنوعی برای تامین امنیت کشور و دفاع در برابر استفاده مخرب از این فناوری تحول آفرین رهبری خواهد کرد.” مایورکاس اعلام کرد و اصرار داشت که هر AI مورد استفاده توسط DHS خواهد بود “به شدت برای جلوگیری از تعصب و تاثیر متفاوت آزمایش شده است.”

به طور خاص، او گفت، این بخش هوش مصنوعی را در زنجیره تامین و غربالگری محموله ادغام خواهد کرد، پیش بینی می کند که این فناوری قادر خواهد بود محصولات ساخته شده با نیروی کار برده، محموله های شیمیایی فنتانیل و پیش سازها را به طور دقیق تشخیص دهد. “هدف برای اختلال در گره های کلیدی در شبکه های جنایی” نیرو دادن به هر دو وی افزود، همچنین می تواند از شبکه های برق، منابع آب و دیگر زیرساخت های حیاتی محافظت کند.


یک محقق ارشد هوش مصنوعی هشدار داد: «همه روی زمین خواهند مرد

مایورکاس روز پنجشنبه اذعان کرد که گروه ضربت او همچنین اهداف شومی را که هوش مصنوعی می‌تواند انجام دهد را بررسی خواهد کرد – البته دفاع در برابر آنها بهتر است.

هر مقرراتی که هوش مصنوعی را هدف قرار می دهد باید یک مورد را پیدا کند “نقطه شیرین” او گفت که بین نوآوری و ایمنی، و هر تصمیمی باید به سرعت گرفته شود.

سرعت سریع تغییرات تکنولوژیکی – لحظه ای که اکنون در آن قرار داریم – مستلزم آن است که امروز نیز اقدام کنیم.

در حالی که وزیر DHS تاکید کرد که هوش مصنوعی هنوز در یک “مرحله نوپا” او از پتانسیل درک شده آن شگفت زده شد و اعلام کرد: “قدرت فوق العاده است.”

هزاران کارشناس هوش مصنوعی اخیراً نامه ای سرگشاده امضا کرده اند که در آن خواستار توقف شش ماهه آن شده اند آزمایش های غول پیکر هوش مصنوعی به طوری که دولت‌ها، شرکت‌ها و سایر ذینفعان بتوانند چارچوبی نظارتی با پادمان‌های موثری را ایجاد کنند که بتواند جلوی نابودی نسل بشر را از هرگونه تحولات بالقوه ویرانگر تمدن بگیرد. اینها شامل ایلان ماسک، یکی از بنیانگذاران OpenAI خالق ChatGPT است که این فناوری را نامیده است. “خطرناک.”

حتی سام آلتمن، مدیر عامل OpenAI اعتراف کرده است که انسان‌ها در نهایت مجبور خواهند شد “این فناوری را کند کنید” همانطور که چت ربات های هوش مصنوعی این شرکت به سرعت در حال پیشرفت هستند بسیاری از مشاغل فعلی را حذف کنید. در حالی که او به دنبال این است که به شک ها اطمینان دهد که این شرکت در حال کار بر روی اضافه کردن آن است “محدودیت های ایمنی” مرکز هوش مصنوعی و سیاست دیجیتال ماه گذشته از کمیسیون تجارت فدرال خواست تا OpenAI را از انتشار نسخه های تجاری جدید GPT-4، موتوری که ChatGPT را تامین می کند، منع کند. “سوگیرانه، فریبنده، و خطری برای حریم خصوصی و امنیت عمومی.”

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: