دیگر قهوه رایگان برای واکسکس نشده برلین – RT World News وجود ندارد

یک قهوه‌خانه زنجیره‌ای آلمانی پس از ارائه نوشیدنی‌های رایگان به مشتریان واکسینه نشده در مغازه‌های خود در برلین، در آب گرم فرود آمد. این شیرین کاری در پاسخ به اقدامات سختگیرانه تر قرنطینه ای بود که آخر هفته گذشته به اجرا درآمد.

قوانین «2G-plus» از شنبه گذشته در پایتخت آلمان اجرایی شد و دسترسی به اکثر اماکن عمومی را برای افراد واکسینه شده علیه کووید-19 و کسانی که از این بیماری بهبود یافته اند محدود می کند.

ادامه مطلب


مرکل می گوید واکسیناسیون

روز سه‌شنبه، فرنچایز Wonder Waffles تبلیغی را در صفحات رسانه‌های اجتماعی خود منتشر کرد و اعلام کرد که قهوه رایگان به مشتریان واکسینه نشده ارائه می‌کند. یک بخش متنی با چاپ کوچک اضافه کرد که این پیشنهاد در واقع برای سفارشات برای رفتن توسط همه مشتریان صرف نظر از وضعیت واکسیناسیون آنها اعمال می شود.

این تبلیغ یک ژست نگرانی در مورد قوانین 2G و معنای آنها بود “ما دیگر اجازه پذیرایی از این همه مهمان عادی را نداریم” پیام گفته شد

این تبلیغ Wonder Waffles را درست در میانه بحث های داغ در آلمان در مورد دستورات واکسن و اینکه آیا مقامات در تلاش برای واکسینه کردن مردم از مرزهای خود فراتر می روند قرار داد.

این زنجیره که ظاهراً از این وضعیت ناراحت بود، پیام را حذف کرد و پیام جدیدی را در روز چهارشنبه منتشر کرد و گفت که رسانه‌های اجتماعی بستر مناسبی برای این بحث نیستند. در بیانیه آمده است در حالی که این زنجیره از آزادی بیان حمایت می کند، اما نمی خواست مغازه هایش هدف بمب گذاری بازبینی قرار گیرند. پیشنهاد قهوه رایگان برای همه تا پایان دسامبر برقرار است.

فروشگاه دیگری که خود را در ردیف واکسن قرار داده، سن سباستین است که در منطقه شارلوتنبورگ برلین واقع شده است. همچنین بدون توجه به وضعیت واکسیناسیون، قهوه رایگان را برای هر کسی که کیک می‌خرد، ارائه می‌کند. به گفته روزنامه Tagesspiegel، مشتریان نسبت به این کمپین واکنش مثبتی نشان دادند، کمپینی که مالک می گوید به این دلیل راه اندازی شد که افراد با نظرات متفاوت نباید به حاشیه رانده شوند.