‘دکتر. Death ایمپلنتی را پیشنهاد می کند که در صورت خاموش نشدن کاربر را می کشد – RT World News

دکتری که “غلاف های انتحاری” عجیبی ایجاد کرد، بار دیگر توجه عموم را به خود جلب کرد، این بار با ایمپلنت بدن برای افرادی که ممکن است دچار زوال عقل شوند که در صورت فراموش کردن خاموش کردن آن، سم کشنده را تجویز می کند.

دکتر فیلیپ نیچکه، یک مدافع استرالیایی خودکشی که اولین تزریق داوطلبانه مرگبار را در سال 1996 انجام داد، ایمپلنت بدنی را پیشنهاد کرده است که شامل دکمه ای است که افراد باید فشار دهند. “به طور منظم،” احتمالاً هر روز، به منظور جلوگیری از انتشار سم در جریان خون آنها. مشخص نشده است که دقیقاً چه نوع سمی توسط ایمپلنت آزاد می شود.


برای اولین بار

نیچکه، لقب دکتر. مرگ توسط رسانه‌ها، قبلاً پس از معرفی «غلاف‌های خودکشی» که با پر کردن فضای کوچک با نیتروژن، کاربر را می‌کشند، درگیر بحث و جدل می‌شد.

خالق اوایل این ماه فاش کرد که غلاف ها می توانند تا سال آینده برای بهره برداری در سوئیس آماده شوند. عمل کمک به خودکشی در کشور قانونی است.

نگرانی در مورد ایمپلنت های بدن، علاوه بر بحث های بزرگتر در مورد قانونی بودن و اخلاقی بودن کمک به خودکشی، این واقعیت است که کاربران ممکن است به سادگی فراموش کنند که دکمه خود را فشار دهند، حتی اگر زوال عقل نداشته باشند.

دکتر به ایندیپندنت گفت که این فناوری را ارائه می دهد “مسئولیت مستقیماً به دوش شخص باز می گردد و به آنها اجازه می دهد به آنچه می خواهند برسند، یعنی اینکه نمی خواهند به عنوان نوعی سبزی زندگی کنند و هیچ کس آماده پایان دادن به زندگی خود نباشد.”

دکتر اذعان می کند که چنین فن آوری روبرو خواهد شد “موانع قانونی قابل توجه” اما او استدلال می کند که این یک “توسعه مهم” و می تواند برخی از پزشکان را از مواجهه با یک معضل اخلاقی از سوی فردی با علائم اولیه زوال عقل که درخواست مرگ کمکی می کند، محافظت کند.

برای مبارزه با فراموشی عمومی، نیچکه گفت که ایمپلنت‌ها می‌توانند برای یک یا دو روز کامل قبل از اینکه سم را در بدن آزاد کنند، بوق بزنند.

“وقتی فراموش کردی چرا چیزی را که صدای بوق می‌زند خاموش می‌کنی، می‌میری.” او گفت.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: