دولت متعهد شده است که روابط جنسی “فاسد اخلاقی” را ریشه کن کند – RT World News

وزیر آموزش و پرورش لهستان در کنار والدینی قرار گرفته است که به دنبال مبارزه با آموزش جنسی خارج از مدارس هستند، و قول داده است که اکنون آسان‌تر است که به برنامه‌های داوطلبانه «فساد اخلاقی» کمک کند.

پرزمیسلاو چارنک، وزیر آموزش و پرورش روز جمعه با استناد به تصمیمی که در آخرین جلسه کابینه اتخاذ شد، اعلام کرد که از این پس، درخواست برای والدین آسان تر خواهد بود که برنامه های آموزش جنسی در مدرسه تدریس نشود.

ادامه مطلب


لهستان توضیح می دهد که کدام سقط جنین پس از مرگ زن جوان که باعث اعتراض شد، قانونی است

«به درخواست والدین، ناظم آموزش و پرورش می‌تواند جلوی ورود محتوایی را به مدارس که از نظر اخلاقی برای کودکان مفسده دارد، بگیرد.» چرنک گفت.

وزیر یکی از برنامه‌ها را به نام «عشق سالم» که توسط مقامات شهر شمالی گدانسک در سال 2017 اجرا شد، اما در مارس 2020 به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا به حالت تعلیق درآمد، اشاره کرد.

«عشق سالم» به عنوان بخشی از یک آموزش جنسی به دانش‌آموزان دبیرستانی ارائه کرد “برنامه حمایت از تولید مثل.” مشارکت مستلزم رضایت والدین بود که می‌توانستند کلاس‌های خاصی را که فرزندانشان می‌توانند در آن شرکت کنند انتخاب کنند.

اگر شهردار بخواهد این نوع آموزش را به کودکان در گدانسک ارائه دهد، می‌تواند این کار را در محل‌هایی که متعلق به شهر هستند، اما نه در مدرسه انجام دهد. چرنک گفت.

وزیر محافظه کار بارها از آموزش جنسی در مدارس انتقاد کرده است. در اوایل سال جاری، او با استفاده از نوشته‌های پاپ ژان پل دوم فقید، ایده آموزش مسائل جنسی – و همچنین تجارت – را به کودکان مطرح کرد.

فکر می کنید دوستان شما علاقه مند شوند؟ این داستان را به اشتراک بگذارید