دولت برای بچه‌ها ماسک و کارت‌های کووید را سفارش می‌دهد تا کریسمس را نجات دهند – RT World News

مقامات قبرس محدودیت های سختگیرانه جدیدی را برای کووید-19 اعلام کرده اند، از جمله غربالگری های اجباری و ماسک زدن برای کودکان زیر شش سال.

در پاسخ به افزایش موارد در این جزیره مدیترانه، مقامات بهداشتی پروتکل های همه گیر خود را رعایت کرده اند، حتی اعلام کرده اند که گواهی واکسیناسیون شهروندان که به عنوان SafePass نامیده می شود، در صورتی که هفت ماه از واکسیناسیون خود باقی مانده باشند، ماه آینده باطل خواهد شد. .

این امر مستلزم آن است که بسیاری از افراد، از جمله کودکان، واکسن های تقویت کننده دریافت کنند تا بتوانند به مناطق داخلی مانند رستوران ها و فروشگاه ها با SafePass دسترسی داشته باشند. افراد 12 ساله واکسینه نشده برای دسترسی به مراکز خرید، رستوران ها، تئاترها و سایر مناطق داخلی و خارجی باید تلقیح شوند. تقریباً 20 درصد از قبرس واکسینه نشده باقی مانده است.

از 29 نوامبر، کودکان بین 6 تا 11 سال ملزم به انجام غربالگری هفتگی برای ویروس کرونا خواهند بود. استفاده از ماسک نیز اجباری خواهد بود. کیت های خودآزمایی در ماه دسامبر برای افراد در دسترس خواهد بود، اما شهروندان واکسینه نشده باید هزینه را خودشان پرداخت کنند.

میکالیس هاجی پانتلاس، وزیر بهداشت، در بیانیه ای گفت که دستورات جدید به اجرا گذاشته شده است “کریسمس را نجات دهید.”

تنها از طریق همکاری و مسئولیت فردی می‌توان بر تهدید این ویروس غلبه کرد و کریسمس را بدون اعمال تدابیر اضافی نجات داد.» او گفت.

اگر این داستان را دوست دارید، آن را با یک دوست به اشتراک بگذارید!