دوزخ کارخانه ایالات متحده دستور تخلیه را صادر می کند – RT World News

آتش سوزی بزرگ در یک کارخانه پلاستیک باعث نگرانی در مورد دود بالقوه خطرناک شد

آتش سوزی روز شنبه در یک تولید کننده پلاستیک در ایالت جورجیا آمریکا باعث شد مقامات محلی در میان نگرانی ها در مورد تأثیر دود بالقوه خطرناک، دستور تخلیه را صادر کنند.

آتش سوزی که اوایل روز شنبه در کارخانه رزین پلاستیک در برانزویک آغاز شد، ابتدا توسط آتش نشانان کنترل شد اما بعداً دوباره شعله ور شد. این منجر به دودهای بزرگی شد که به آسمان بلند شد و هیئت کمیسران شهرستان گلین را بر آن داشت تا به ساکنان در فاصله نیم مایلی کارخانه توصیه کند خانه های خود را تخلیه کنند. کازبی جانسون، شهردار برانزویک، وضعیت اضطراری محلی را اعلام کرد.


آتش سوزی صنعتی ایالات متحده هزاران نفر را مجبور به تخلیه می کند

دستور تخلیه متعاقباً اواخر همان شب لغو شد، در حالی که مقامات همچنین به ساکنان توصیه کردند که آتش با استفاده از یک عامل فوم اطفای حریق خاموش شده است.

مقامات محلی قبلاً هشدار داده بودند که جهت باد احتمالاً دود را به مناطق پرجمعیت می برد، اما جزئیاتی از خطرات احتمالی مرتبط با قرار گرفتن در معرض آن ارائه نکردند. این مرکز در حدود 70 مایلی (112 کیلومتری) شمال جکسونویل، فلوریدا، که نزدیک به یک میلیون نفر جمعیت دارد، واقع شده است.

علت آتش‌سوزی هنوز مشخص نیست و تا روز شنبه هیچ تلفاتی گزارش نشده است. این آتش سوزی مشابه روز سه شنبه در یک کارخانه پلاستیک در ایندیانا رخ داد که منجر به نگرانی در مورد آلودگی بالقوه سمی شد. مقامات آنجا در حال تجزیه و تحلیل نمونه های آب و هوا هستند تا مشخص کنند که آیا خطری برای ساکنان وجود دارد یا خیر.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: