ده ها پزشک ICU پس از جشن کریسمس برای کووید-19 مثبت شدند – RT World News

به گفته مقامات اسپانیا، آزمایش کووید-19 ده ها کارگر بیمارستان پس از حضور در یک مهمانی کریسمس مثبت شده است. شیفت های اضافی و کارکنان اضافی ترتیب داده شده است تا اطمینان حاصل شود که ICU به کار خود ادامه می دهد.

بیش از 170 کارمند از بیمارستان منطقه ای دانشگاه در مالاگا، شهری در سواحل مدیترانه جنوبی اسپانیا، در یک جشن کریسمس در 1 دسامبر شرکت کردند. مقامات بهداشتی منطقه تأیید کردند که 68 نفر از آن زمان برای کووید-19 مثبت شده اند.

ادامه مطلب




رسانه های اسپانیایی گزارش دادند که پزشکان و پرستاران شاغل در بخش مراقبت های ویژه (ICU) در یک رستوران با هم یک وعده غذایی می خورند. گزارش ها حاکی از آن است که همه آنها علائم خفیف یا بدون علائم را نشان داده و قرنطینه شده اند. وب سایت خبری elDiario.es گفت که چندین گردهمایی دیگر برنامه ریزی شده برای وعده های غذایی کریسمس لغو شده است.

مقامات گفتند که همه افراد آلوده قبل از شرکت در مهمانی آزمایش آنتی ژن یا واکسیناسیون تقویتی خود را انجام دادند.

کارلوس بوئنو، سخنگوی بیمارستان، به رادیو RNE گفت که شیفت های اضافی و کارکنان اضافی تضمین می کند که ICU به کار خود ادامه می دهد.

نخست وزیر پدرو سانچز از مردم خواست که این کار را نکنند “پایین تر [their] نگهبان” در طول فصل کریسمس به نقل از رویترز. مقامات در حال حاضر در حال آماده شدن برای مقابله با نوع ویروس Omicron هستند که اولین مورد داخلی آن هفته گذشته در اسپانیا شناسایی شد.