دستگیری کودک 7 ساله آمریکایی پس از آتش زدن خانه والدین به آتش سوزی

پلیس آمریکا: کودک 7 ساله خانه اش را با حضور والدینش به آتش کشید و دستگیر شد

دو نفر در خانه دچار سوختگی جزئی شدند

یک کودک 7 ساله پس از آتش زدن خانه پدر و مادرش در حالی که آنها در داخل خانه خوابیده بودند، دستگیر و به آتش سوزی درجه یک متهم شد. اخبار سی بی اس گزارش شده است. این حادثه در شهرستان جکسون واقع در 40 مایلی شمال غربی چارلستون رخ داد.

کلانتر شهرستان جکسون در ویرجینیای غربی تصویری از خانه ای که در آتش سوخته بود در فیس بوک به اشتراک گذاشته شد. این اداره در پست خود گفته است که این کودک عمدا خانه ای را که والدینش داخل آن بودند آتش زد. به گفته پلیس، دو نفر در خانه دچار سوختگی جزئی شدند، اما همه کسانی که در خانه بودند زنده ماندند. مقامات این کودک را بازداشت و او را به آتش سوزی درجه یک متهم کردند.

اداره پلیس در تشریح جزئیات این حادثه نوشت: «عصر امروز یک نوجوان 7 ساله پس از آتش زدن عمدی خانه خانواده در حالی که پدر و مادر در آن خوابیده بودند، در بازداشت به سر می برد و به آتش سوزی درجه یک متهم شد. جراحات سوختگی جزئی برای دو نفر رخ داد، اما همه زنده از خانه خارج شدند. به دلیل ماهیت حساس پرونده، اطلاعات بیشتری در مورد تحقیقات منتشر نخواهد شد.

امروز عصر از ادارات آتش نشانی داوطلب پاسخگو و دفتر مارشال آتش نشانی WV State تشکر می کنیم.

اینم پست:

روز بعد، اداره گفت که ناپدری کودک به ظن کودک آزاری دستگیر شد. طبق گزارشی که توسط USA Today، محققان بر این باورند که ناپدری از کودکی که باعث آتش سوزی شده است سوء استفاده کرده است.

آنها در یک پست فیس بوک نوشتند: “آرون هافورد، 38 ساله از سندیویل، وی و ناپدری مظنون 7 ساله حادثه آتش سوزی درجه 1 دیروز، به دلیل کودک آزاری همان کودک 7 ساله دستگیر شده است. تحقیقات کامل با هدایت کارآگاه ست فیشر و کارآگاه گری بالدوین ادامه دارد. در حال حاضر جزئیات بیشتری ارائه نخواهد شد.»