در میان نگرانی های COVID-19، ایالات متحده معافیت های مصاحبه برای ویزای H-1B، L-1 را گسترش می دهد

در میان نگرانی های COVID-19، ایالات متحده معافیت های مصاحبه برای ویزای H-1B، L-1 را گسترش می دهد

ایالات متحده به طور موقت نیاز به مصاحبه حضوری برای ویزای H-1B، L-1 و O-1 را حذف می کند.

واشنگتن:

در میان نگرانی‌های فزاینده درباره افزایش COVID-19، ایالات متحده در روز پنجشنبه (به وقت محلی) به طور موقت نیاز به مصاحبه حضوری برای برخی از دسته‌های ویزای کاری – H-1B، L-1 و O-1 را حذف می‌کند.

وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد که در سال 2022 به منظور تسهیل صدور ویزا، از آنجایی که همه گیری کووید-19 به سومین سال می رسد، وزارت امور خارجه به طور موقت شرط مصاحبه حضوری را برای برخی از دسته بندی های ویزای کاری حذف می کند.

متقاضیان ویزای H-1B، L-1 و O-1 که از خارج از کشور درخواست می کنند، نیازی به مصاحبه حضوری در کنسولگری ایالات متحده ندارند، که معمولاً آخرین مرحله قبل از صدور ویزا است. این دسته ها متداول ترین انواع ویزا را نشان می دهند که شرکت ها برای جذب استعدادهای با مهارت بالا از خارج از کشور استفاده می کنند.

افسران کنسولی اکنون به طور موقت تا 31 دسامبر 2022 مجاز هستند از مصاحبه حضوری برای برخی از ویزاهای کاری غیر مهاجرتی انفرادی مبتنی بر دادخواست و مشتقات واجد شرایط آنها در دسته های زیر چشم پوشی کنند: افراد در مشاغل تخصصی (ویزاهای H-1B) بازدیدکنندگان کارآموز یا آموزش ویژه (ویزاهای H-3)، انتقال‌دهندگان درون شرکتی (ویزاهای L)، افراد با توانایی یا دستاوردهای فوق‌العاده (ویزاهای O)، ورزشکاران، هنرمندان و سرگرمی‌ها (ویزاهای P)، و شرکت‌کنندگان در برنامه‌های تبادل فرهنگی بین‌المللی ( ویزاهای Q)، بیانیه وزارت خارجه ایالات متحده را اضافه کرد.

علاوه بر این، وزیر امور خارجه، آنتونی بلینکن، توانایی فعلی افسران کنسولی را برای چشم پوشی از مصاحبه حضوری، تا 31 دسامبر 2022، برای سایر دسته‌های ویزای غیر مهاجرتی زیر افزایش داده است: کارگران موقت کشاورزی و غیرکشاورزی (H -2 ویزا)، دانشجویی (ویزاهای F و M)، و بازدیدکنندگان تبادل دانشجو (ویزاهای Academic J).

ما از کمک های فراوان بازدیدکنندگان بین المللی به جوامع و دانشگاه های خود آگاه هستیم. در نهایت، مجوز لغو مصاحبه حضوری برای متقاضیان تمدید ویزا در همان کلاس ویزا ظرف 48 ماه پس از انقضای ویزای قبلی، به‌طور نامحدود تمدید شده است.

همه‌گیری COVID-19 منجر به کاهش شدید ظرفیت پردازش ویزا در وزارتخانه شد. با بازگشت سفرهای جهانی، ایالات متحده این گام‌های موقت را برای تعهد بیشتر برای کاهش ایمن و کارآمد زمان انتظار ویزا و حفظ امنیت ملی برمی‌دارد. این تصمیم با همفکری شرکای وزارت امنیت داخلی انجام شد.

با این حال، سفارت‌خانه‌ها و کنسولگری‌ها ممکن است به صورت موردی و بسته به شرایط محلی نیاز به مصاحبه حضوری داشته باشند.

در این بیانیه آمده است: «ما متقاضیان را تشویق می‌کنیم تا برای اطلاعات دقیق‌تر در مورد این پیشرفت و همچنین وضعیت فعلی عملیات و خدمات، وب‌سایت‌های سفارت و کنسولگری را بررسی کنند.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)