در مورد میزان بستری شدن در بیمارستان برای Omicron، “خبر خوب” از این 2 مطالعه

در مورد میزان بستری شدن در بیمارستان برای Omicron،

Omicron Covid Variant: Omicron ترس جهانی را از افزایش عفونت های Covid ایجاد کرده است.

واشنگتن:

دو مطالعه از بریتانیا که چهارشنبه منتشر شد نشان داد عفونت‌های کووید با Omicron در مقایسه با نوع دلتا کمتر منجر به بستری شدن در بیمارستان می‌شود، آخرین تحقیقی که روندی را که برای اولین بار در آفریقای جنوبی شناسایی شد تأیید می‌کند.

مطالعات اولیه – یک مقاله از اسکاتلند و دیگری از انگلیس – با احتیاط مورد استقبال کارشناسان قرار گرفت، آنها با این وجود تأکید کردند که هرگونه مزیت در نتایج خفیف‌تر همچنان می‌تواند با افزایش عفونی‌بودن سویه جدید، که ممکن است منجر به شدیدتر شدن کلی شود، نفی شود. موارد

جیم مک منامین، یکی از نویسندگان این تحقیق اسکاتلندی به خبرنگاران گفت: «ما می‌گوییم که این خبر خوبی است – واجد شرایط زیرا مشاهدات اولیه هستند، از نظر آماری معنی‌دار هستند و ما کاهش خطر بستری شدن در بیمارستان را نشان می‌دهیم.» در یک تماس

این مقاله اسکاتلندی موارد کووید ثبت شده در نوامبر و دسامبر را بررسی کرد و آنها را بر اساس موارد ایجاد شده توسط دلتا در برابر موارد ناشی از Omicron گروه بندی کرد.

این نشان داد که “Omicron با کاهش دو سومی در خطر بستری شدن در بیمارستان کووید-19 در مقایسه با دلتا مرتبط است” و همچنین نشان داد که یک واکسن تقویت کننده محافظت اضافی قابل توجهی در برابر عفونت علامتی ارائه می دهد.

این مطالعه کوچک بود و در آن زمان هیچ فرد زیر 60 سال در بیمارستان بستری نشد، اما نویسندگان گفتند که با استفاده از روش‌های آماری این محدودیت‌ها را تنظیم کرده‌اند.

مقاله دوم، از انگلستان، نشان داد که 20 تا 25 درصد کاهش حضور در بیمارستان برای Omicron در مقایسه با دلتا، و 40 تا 45 درصد کاهش در بستری شدن در بیمارستان یک شب یا بیشتر، به عبارت دیگر “پذیرش” وجود دارد.

مطالعه اسکاتلندی تنها به پذیرش پذیرش پرداخته است، بنابراین این ممکن است بخشی از تفاوت مشاهده شده را به حساب آورد.

عذرا غنی از امپریال کالج لندن، که یکی از نویسندگان مطالعه انگلستان بود، در بیانیه‌ای گفت: «در حالی که کاهش خطر بستری شدن در بیمارستان با نوع Omicron اطمینان‌بخش است، خطر عفونت همچنان بسیار بالاست.

“با افزودن دوز تقویت کننده، واکسن ها همچنان بهترین محافظت را در برابر عفونت و بستری شدن در بیمارستان ارائه می دهند.”

هیچ یک از این مطالعات مورد بررسی همتایان قرار نگرفته است، اما آنها به شواهد رو به رشد در مورد پیامدهای بیماری با Omicron اضافه می کنند.

هنوز مشخص نیست که آیا میزان کاهش موارد شدید مشاهده شده با Omicron به دلیل ویژگی‌های نوع است یا خفیف‌تر به نظر می‌رسد زیرا در برابر جمعیت‌هایی با مصونیت بیشتر از عفونت قبلی و واکسیناسیون قرار می‌گیرد.

پنی وارد، استاد پزشکی دارویی در کینگز کالج لندن، که در این تحقیق شرکت نداشت، گفت: «این خبر از گسترش فوق‌العاده این نوع در میان جمعیت و این واقعیت که حتی نسبت کمی از مردم کم نمی‌کند در صورتی که نرخ حمله جامعه همچنان به افزایش خود ادامه دهد، نیاز به مراقبت های بیمارستانی برای کووید ممکن است به تعداد بسیار زیادی تبدیل شود.”

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)