در حین جستجوی دو نوجوان گمشده آمریکایی، 7 جسد پیدا شد: گزارش

در حین جستجوی 2 نوجوان گمشده آمریکایی، 7 جسد پیدا شد: گزارش

گشت بزرگراه ایالتی اوایل روز دوشنبه اخطاریه مفقودین صادر کرده بود.

واشنگتن، ایالات متحده آمریکا:

رسانه های آمریکایی گزارش دادند که هفت جسد روز دوشنبه در ایالت اوکلاهما آمریکا در جریان جستجوی پلیس برای یافتن دو نوجوان ناپدید شده پیدا شد.

نیویورک تایمز گزارش داد که قربانیان شناسایی نشدند و مقامات نگفتند که آیا شامل دختران 14 ساله و 16 ساله مفقود شده است که گفته می شود با یک مجرم جنسی محکوم شده دیده شده اند یا خیر.

اما مقامات هنریتا، ادی رایس، کلانتر شهرستان اوکمولگی، به روزنامه گفت که جستجوی خود را برای یافتن نوجوانان پس از پیدا شدن اجساد در شهر متوقف کرده است.

رایس با بیان اینکه این پرونده به عنوان یک قتل در حال بررسی است، گفت: “ما معتقدیم که امروز صبح هر چیزی را که به دنبال آن بودیم، پیدا کرده ایم.”

تولسا ورلد گزارش داد که رایس گفته است که مقامات بر این باورند که دو جسد از هفت جسد پیدا شده جسد دختران گمشده است.

به گزارش این روزنامه، اجساد در ملکی پیدا شدند که جسی ال مک فادن مجرم جنسی ثبت شده و متجاوز جنسی محکوم شده در آن زندگی می کرد.

گشت بزرگراه ایالتی اوایل دوشنبه اخطاریه ای برای افراد مفقود صادر کرده بود که می گفت این دو دختر آخرین بار در ساعت 1:22 بامداد (0622 به وقت گرینویچ) در هنریتا دیده شده اند و احتمالاً هر دو با یک شورلت آوالانچ سفید همراه با مک فادن 39 ساله در حال سفر بودند.

به گزارش تایمز، او قرار بود روز دوشنبه در شهرستان ماسکوگی به اتهامات متعددی از جمله «هرزه‌نگاری کودکان و درخواست رفتار جنسی یا ارتباط با یک خردسال با استفاده از فناوری» محاکمه شود.

پس از آن که مک فادن صبح روز دوشنبه در دادگاه حاضر نشد، حکم بازداشت او صادر شد.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)